![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vet ikke hvor i forumet denne måtte passe, men jeg spør for enkelhets skyld her:
Noen som vet om Luftforsvaret har en F-16 simulator i Trondheim...? (Trodde det bare var Rygge og Bodø som var oppsatt med slikt).
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er en på Ørlandet også. Utprøvd og godkjent av undertegnede
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skulle akkurat til å skrive et reply på meg selv og si "Glem det!".
Kom en kompis i vill begeistring og fortalte at han skulle få prøve ut F-16 simulatoren i Tr-heim skjønner du. Burde jo skjønt før jeg spurte at den naturligvis står på OL.... ![]() Note-to-self: Tenk først - spør etterpå!!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Forsvaret har også en simulator som er basert på Falcon 4, som de tar med rundt på events for å promotere forsvaret. Den står til vanlig på Kjevik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Hadde vært kjempemorro å prøve MLU simulatoren. Jeg fikk prøve den gamle OCU sim'en da jeg var stasjonert i Bodø på midten av 90-tallet.
Morro var det den gangen og jeg kan ikke tenke meg at en kliss moderne MLU simulator akkurat er kjedelig.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flight Simulator X | AirlineLover | Småprat | 1 | 02-04-2013 15:32 |
Ny simulator på Flymuseet | Sola-ENZV | Småprat | 1 | 30-04-2012 13:23 |
Dash simulator! | HMWK | Flyforum | 2 | 18-11-2007 16:00 |