![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her er 4 gode eksempler:
Jeg har leeenge gått med en drøm om å få være der når en An-124 lander... 10 minutter etter at jeg var klar, så kom den!!! ![]() ![]() ![]() RA-82040 ![]() OH-SAL kom stupende ned som KF507, med et forum-medlem om bord ![]() ![]() Så kom denne stilige kjerra, CS-DUA, men ikke for B-gjengen, vel.. ? And then came the Rednose ! ![]() A comlpetely new style ona speedbird !? Det er G-EUUX som har fått denne, helt utenom det vi vanligvis ser fra den kanten. Men stilig var det! Enjoy!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Supre bilder Fellowship, bilde nr 1 min favoritt her.
Så EUUX i London forleden dag og tenkte at den kanskje forsøker å kamuflere seg som en DY-maskin.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har den røde nesen noe å gjøre med britenes "Red nose day", som er en stor greie der borte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om de beholder den røde snuten frem til juletider vil den sikkert få tilnavnet "Rudolf"...
Stemmningsmessig er vel bilde nr. 1 det beste, men helthetlig synest jeg nr. 3 var bedre. OH-SAL har det tydeligvis travelt med å komme ned. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Både G-EUUX og G-EUUW har rød snute hvor det står"Red Nose day 2009", og så på Heathrow i helgen flere maskiner, bl.a 747-400 og en 767 fra BA som hadde samme nesen.. Fløy forøvrig med G-EUUW fra OSL-LHR 2/4 som BA767.
Last edited by rampen; 07-04-2009 at 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Fine motiver og bilder Ole Johan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Flotte bilder Ole Johan! Hvilket selskap opererer denne AN-124? Forrige lørdag observerte jeg en tilsvarende maskin fra Antonov Design Bureau, som tok av på 19R. Rett før tok det av en IL-76 på 19L. Etter Antonoven tok det også av en RAF C-130J-30. Samtlige gikk sørøstover.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Ikke så lett å finne ut av dette med hvem som operer den, et kjapt google-søk fører raskt til russiske nettsider.. Men det handler om noe som heter 224th Flight Unit... , og det tilhører nok antakeligvis Russian Air Force, om det ikke nå er en egen operativ enhet.. (?)
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Morsomt at du stod der og knipset akkurat da jeg kom flyvende med OH-SAL
![]() Jeg kan bekrefte at det gikk raskt nedover på innflygningen til OSL Flotte bilder!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig flotte bilder dette !
![]()
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mye bra her! Du burde egentlig ta bilder oftere og legge ut her!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott serie Ole Johan, og endelig fikk du AN-124
![]() Den har jeg selv bare fått 1 gang faktisk gjennom alle disse årene. ![]() BA maskinene var knall synes jeg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Meget bra, Ole Johan!!
Hawker'en var jo råtøff med bind foran øynene! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hørt at AN frakter feltsykehus til tsjad? kan det stemme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Stemmer. les mere her: http://www.mil.no/start/article.jhtml?articleID=177443
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Meget flotte bilder Ole Johan - jeg fikk den russeren i går parkert rett over vollen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra OSL i dag. | ATC-flyradar | Bilder & foto | 13 | 20-10-2009 22:13 |
Noen bilder fra OSL i dag =) | Even92LN | Bilder & foto | 21 | 22-03-2009 12:17 |
15.11.08 - Noen bilder fra OSL i dag | Even92LN | Bilder & foto | 9 | 18-11-2008 20:02 |
Noen bilder fra i dag på OSL | ATC-flyradar | Bilder & foto | 14 | 18-09-2007 07:43 |
Noen bilder fra OSL i dag | SK931 | Flyforum | 5 | 05-07-2006 23:42 |