![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det pinadø mandag igjen. Siste dag med normale omstendigheter, regner med at det kommer til å bli andre boller fremover, fra og med i morgen. ![]() Nuvrl, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Amatør
|
![]()
God morgen, har sovet en god del timer i natt - noe som absolutt var på sin plass etter nermest døgningstilstander siden torsdag. En relativt normal mandag står nok for tur, men man vet aldri før ved utgangen av dagen. Postboksen skal hvertfall ryddes opp igjen for andre gang i år!
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Hvitt og vinterlig enn så lenge, men tror det blir rimelig slapsete de neste par dagene. Men satser på det holder seg OK i Marka. Klart for dagens innsats på jobb, før det blir fotballtraning med noen kolleger i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ble litt anderledes uke enn planlagt dette. Men, men... Man får vel sin lønn i himmelen eller dalstrøka deromkring.
Ha en fin dag folkens.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God mandag fra Dubai. Morgentaaken hang til 10.00 i dag og naa begynner kveldene aa bli varme igjen.
Naa fikk jeg bekreftelsen paa at Julio Iglesias billettene er i boks.. Foerste rad i Sheik Rashid Hall 20 Mars... Gleder meg som en unge til en komplett sviskekveld ![]() I kveld skal vi paa middag til noen Ethiopiske venner saa dette blir nok en alkoholfri dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Formiddag fra Trondheim
Her daler endelig snøen og det blir hvitt. Idag blir det overtid,siden jeg var hjemme torsdag og fredag med familien slått ut med sykdom. Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra det Sørlandske!
Her har det vært væromslag, så nå er det plussgrader og slapseføre. I går kveld begynte jeg å lete etter bonusbilletter med SK til BKK. Det var så og si umulig. Fant billetter ut i februar og noe i mars, men ingen hjem igjen. Nå var det egentlig til høsten jeg planlegger reise, men når SAS starter opp ruta igjen i slutten av november, var det heller ikke en eneste plass å oppdrive i biz. Noe underlig, eller er det bare at SAS ikke har lagt ut bonusbilletter enda?? Siden vi snakker om å grovt utnytte en AmEx companion award, er man dessverre knyttet til SAS. Og den må brukes i løpet av året. Så nå håper jeg inderlig det dukker opp noe på et tidspunkt. Quote:
![]() ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
He he - nope, Dragen er med... Men mannen er herlig, min tredje konsert med denne gubben. Jeg har en ufattelig schizofren musikksmak og denne karen er en av ytterpunktene. Det er egentlig klisjeene og den glatte stilen jeg liker mest med han
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Front section flyer
|
![]()
Go mandag fra et grått Pattaya. Kom visst litt regn i natt og ble værfast på puben a gett
![]() Ha en fin mandag med eller uten Iglesias ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Satser på at dette er rett tråd nå, går litt surr i dagene. God aften fra fjerne østen. Her har man endt opp med et hotellrom man kan gå seg bort på - det er fire individuelle a/c-soner her og sengeplass til seks personer.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Litt kaffeslurping og intetnett før det braker løs med ny kveldsvakt. Skikkelige kolleger gjør vakten til en lek allikevel. I morgen er det plutselig fri gitt. Sånn går no dagan for lønnslaven.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Youngstorget!
I gang med en hektisk periode på jobben hvor jeg skal på reise de to neste ukene. Må derfor bruke de neste par dagene på å få unna så mye kontorarbeid som mulig. God mandag blues ønskes!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandag, ja .. her ved Coal Mountain er det skyet og mildt .. Et par dager med mildvær står for døren inntil tordenværet kommer og ødelegger onsdag.
Ny arbeidsuke står for døren - en lang en. Har helgevakt denne uken ... Travle dager med testkjøring på ny kunde, men det går relativt smidig. Godt forarbeid er halve jobben. Fortsatt på en 'high' etter triumfen i går. Deilig å se Leeds herje med gamle rivaler. Morow.com er på stereoen, kaffe er i koppen, gamle Snorkende Hund er på plass, så da er det nesten klart for å kjøre i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 27-05-2013 13:43 |
God mandag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 19-11-2012 16:16 |
God mandag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 15 | 29-10-2012 23:25 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 08-10-2012 22:17 |