![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Passe hardt å stå opp etter en aktiv frihelg, men helgen fikk en myk landing så jeg tror det skal gå bra.
Litt mer spent på hvordan dagen blir sånn værmessig. Noe tyder på at det har regnt litt i natt samtidig som noen andre meldte at det ville komme 25 cm snø i dag. VI får se hva som stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det en ny uke, kaffekoppen er med med meg, så man kan begynne oppvåkningen. Mye som står på tapetet i dag, møter, den unevnelige applikasjonen, samt en del mindre hyggelige ting som å taes i dag. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Forus her også. Dagen i dag går ut på og jobbe en del så slappe av. Hadde ikke en bra natt, med vondt i hodet, så hive på med paracet og prøve og bli bedre i dag. Eller ha en bra dag forumister.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen.
Da har man endelig kommet seg av #Ruter's hvite forsinkende t-banevogn. Det er tross alt vinter, så noe annet kan men jo ikke forvente fra den kanten. Ellers er det mye oppgaver som venter - så man for vel sette igang. Øsnker alle en bra start på uken ![]()
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Vel, uansett veldig greit med bil i dag. På plass på jobben for lengst og kan konstatere at jeg ikke skal få problemer med å fylle arbeidsdagen denne mandagen. Skal visstnok til fotografen etter jobb, så tennene har fått seg et ekstra drag med tannbørsten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Namdalskysten.
Her har det plutselig blitt 0 grader og sludd. Da blir nattens ankomne snø noe mer kødden å ha med å gjøre. Men unna skal den og hjemmekontoret er igang for dagen. Ferden går sørover i morgen, så da blir det Oslo neste i løpet av onsdagen. En god dag til dere alle!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her er terrassene stappfulle av snø. Får ta noen spadetak og pælme den ned til naboen, hun er jo så søt når hun er sinna
![]() Ellers fri til fredag, godt med slike uker også. Ha en fortreffelig dag samtlige.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her står man foran 7 rimelig harde dager på veien og lufta. Det begynner med et rødsnutefly om 2 timer, så det er vel snart på tide å tusle ned mot flytoget.
Ha en stålende dag alle sammen!
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
En ekstra hektisk dag på jobb, siden man skal ha fri i morgen. 4 eiendomsmeglere kommer på "audition" i løpet av morgendagen, så det blir vel å støvsuge og rydde litt i kveld. Ha en flott uke alle sammen! Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - her går dagen helt uten planer, for noen har ikke planlagt. Blir et rotterace på kryss og tvers senere i uka hvor CIs ATR skal testet for første gang. Kanskje jeg bør holde utkikk etter Fam Fnate?
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God litt etter lunsj fra Krsand.
Her var det 2 minus og regn i lufta da jeg kjørte til jobb i dag morges. Grått ute, og meteorolygen sier mer snø igjen. Duuuu så glad jeg blir! ![]() Fikk ellers lagt meg litt sent i natt da jeg ble sittende å glane på tv på noe de kalte for en superbolle fra USA hvor en haug med menn som var litt kinky oppdresset gav hverandre litt rough love ute på en liksomgressbane. Masse tilskuere var det også. Ja, de er nå rare disse amerikanerne! ![]() I går fikk jeg booket meg en Iberia billett. Lurer på om det gamle BA bonuskortet mitt fortsatt virker. Fant det jo selvfølgelig ikke da jeg skulle legge inn bestillingen, men kan vel registrere ved innsjekk. Hotellrom i Madrid fikk jeg også booket meg. Så får vi se om det hjelper med Platinum i Accor for å få noe ekstraservice på deres Novotell. Bare 3 arbeidsdager denne uken før det blir langhelg i Tyskland og deretter sykebesøk til opphavet i spanjakkenland. Kommer jo litt bort fra snøen om ikke annet. Men med dagstemperaturer på under 10 grader i Spania, blir det vel ikke akkurat "sydenfølelse" ut av det. Fortsatt god mandag, folks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Amatør
|
![]()
God formiddag fra en snørik hovedstad, var ganske tungt å komme seg opp av senga imorges etter en travel helg på reisefot! Første av ukas tre arbeidsdager nermer seg slutten og i kveld er ikke annet enn avslapping planlagt.
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Jaja .. mandag igjen ... Guttungen er avlevert på skolen, og jeg har inntatt kontorstolen klar for ny arbeidsuke. Frank Zappa traller på satelittradioen og bikkja snorker lett og søvndyssende på gulvet ved siden av meg. Godt koppen er fylt med Satanjuice.
Ikke noe spess denne uken .. kjenner flyplassabstinensen herjer, men ingen konkrete planer om reising foreløpig. Kanskje tar jeg en tur ned og sniffer jetfuel til helgen ... 8 grader og skyet - været ser sånn passe ut fremover, og forhåpendtligvis titter solen frem igjen i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Chicago.
Busy morgen her, setter straks snuten mot kontoret litt sent i dag. Tur til fysioterapauten i ettermiddag før man skal kokkelere litt for damen I morgen blir det Denvertur med Blackhawkskamp der, Colorado Springs onsdag før retur onsdagskvelden, heldigvis ingen rødneser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld i stuen. Kom hjem fra Mumbai på fredag, men begynte først å kaste opp natt til i dag – så spørsmålet er om jeg enten er i) Indiasyk eller ii) har fått omgangsyke. Har i hvert fall kastet opp som en GE90 jetmotor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 13 | 11-08-2014 21:52 |
God mandag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 30-06-2014 12:36 |
God mandag fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 17-12-2012 18:31 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2010 01:47 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 05-10-2010 02:19 |