![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Get away from everyday life with your partner or a good friend and discover Germany together. With this weekend’s offer you can purchase two tickets from 1395 kr. This is just what you need to be spontaneous. Take a lover or a friend and fly to Germany and meet the spring.
http://www.lufthansa.com/online/port...nodeid=2635401 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Noen som får denne til å funke? Får uansett hva jeg gjør følgende feilmelding:
66002: There are no available flights or flight awards for the dates you have selected. Please choose another date and try again. Contact your local Miles & More Service Team for further flight award combinations with additional Miles & More airline partners. (66002) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Jeg får opp samme feilmelding, uansett hvilken dato.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fant ledig til Frankfurt uti oktober. Synes det ofte er dårlig tilgjengelighet på Lufthansa sine supertilbud, og når en ikke får opp fleksible reisedatoer (iallfall ikke med Safari) blir det rimelig håpløst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
Har snakket med LH support kontor og det viste seg at det var en feil i systemet deres og at tilbudet var ikke tilgjengelig i det hele tatt! De sier at tilbudet kommer tilbake om ei uke eller to... vi får vel se...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aha, fikk samme feilmelding her også, men da forklarer det saken. Tenkte prøve en langhelg i mai, men etter noen forsøk ga jeg opp. Ble vel lite omsetning på denne promo'en for LH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|