![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
(vet ikke om denne kanskje burde vært i reiseforumet?) Skal på tur med flybytte i Barcelona fra SK til JK, hvor jeg kun har 35 minutter mellom avgangene.. Syns det virker lite, men Widerøe selger billett med denne tiden mellom avganene Er dette nok? Aldri vært på den flyplassen, er den stor? Last edited by matsbg; 06-03-2009 at 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mener og huske jeg har hatt transfer JK-SK, JK-JK og JK-LH på ca. 30 min fra div. steder i Spania til OSL, CPH, MUC og FRA. Har alltid gått bra, men baggasjoen har ikke alltid kommet med. JK er notorisk forsinket, så er det sent inn går det alltid sent ut.
Hva som er minimum transfertid får imidlertid de som er proffe svare på. LN-KMS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er vel 3 terminaler i Barcelona?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Annkommer på terminal B og neste fly går også videre fra terminal B =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Men har du noe du må rekke? Enten så går det eller så går det ikke, og hvis det ikke går så blir du jo bare booket om til et annet fly
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
På BCN er avgang og ankomst på samme nivå, akkurat som de fleste regionale flyplassene i Norge (BGO, SVG, TRD etc.). Hvis du skal videre fra samme terminal, så er nok 35 min. plenty. Sannsynligvis vil du kun trenge få minutter på å komme deg fra fly til fly.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så lenge du får en forbindelse oppgitt i bookingdialogen er denne gyldig.
Hadde selv en forbindelse i BCN på fredag, hvor jeg kom fra Palma og skulle videre til København. Kom inn på ene gaten, og hadde avgang fra den på siden, slik at her hadde det vært nok med 5 minutter mellom flyene. SAS og Spanair har avgangene sine i terminal B, så dette skal ikke by på problemer for deg om flyet er i rute. Kart her : http://www.barcelona-airport.com/eng/maps_eng.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lovlig connection time OSL | Bizflyer | Reiseforum | 10 | 04-05-2011 21:11 |
Connection time EWR | vbe86 | Reiseforum | 5 | 19-01-2011 01:10 |
Connection time in Helsinki | Jörgen | Reiseforum | 2 | 23-09-2010 18:08 |
Min. connection time BGO og SVG | LN-REF | Reiseforum | 3 | 17-08-2009 19:18 |