![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS kjører nå "Ukens reisetips" - men de presterer å legge ut nesten alle Europa-destinasjonene sine, og man kan vel ikke da si at det er et tips. For øvrig er jo prisene de samme som vanlig.
http://www.sas.no/no/Tilbud-og-prise...opavaar_100209 Velg heller en destinasjon hver uke til en spesielt bra pris - og gi 100 prosent EuroBonus-opptjening. Det er mye mer målrettet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Det er lenge siden SAS har kastet ut et tilbud som noen har frydet seg over! Og nå stiller jeg meg mer spørsmålet om vi noensinne kommer til å se noe slikt igjen, ever? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja - jeg får også alltid tilbud om en haug med destinasjoner samtidig fra Air France-KLM og Lufthansa på mail...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lufthansa har varslet et 48-timers tilbud i morgen. Er spent på hva det kan være for noe fristende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tror neppe det kun er snakk om en enekelt destinasjon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lufthansa-tilbudene var ikke sensasjonelle, for å si det slik....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg syntes ikke 4.800,- til Singapore er å ille da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Neida, men ikke nok til at pulsen stiger, jeg sjekker turnusen, tar fram kredittkortet og bestiller en reise jeg egentlig ikke hadde tenkt å bestille... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |