![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis virkeligheten blir for tøff, kan man bare ta flyet og fake sin egen forsvinning?
http://www.dagbladet.no/2009/01/13/n...styrt/4364559/ Quote:
Last edited by Savipix; 14-01-2009 at 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hehe...ganske spektakulær og utrolig historie. Spørs om han klarer å komme seg unna
![]()
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei, dette var headline News over hele landet ... ikke lett å stikke seg unna da ... hehe ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og med det regimet som hersker her på forumet, fikk jeg en warning i posten fordi jeg ikke hadde med et sitat fra saken - eller hva det var som var problemet.
Det er god motivasjon til å legge ut saker ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
For å unngå å risikere bråk i forhold til opphavsrettninger og kildebruk (CK har fått bråk for fra diverse medier tidligere) har vi valgt å legge oss på en streng linje når det kommer til linking av eksterne kilder. Dvs, vi krever at man har med en liten ingress for å vise hva man linker til. Itillegg er det ofte litt intetsigende å bare legge ut en link uten å gi en antydning om hva den innholdet. Så å kreve en ingress ved linking til eksterne kilder er forsøk på å både unngå problemer i forhold til kildebruk og opphavsrettigheter, samt å heve kvalliteten på forumet, da det å poste en link uten noe mer får et innlegg til å virke noe "simpelt" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Att lägga in en ingress tar ca 2 sekunder extra och höjer kvalitén på inlägget avsevärt jämfört med bara en länk eller kopia av en hel artikel. Last edited by Savipix; 14-01-2009 at 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette har til nå vært saker jeg har kommet over i en ellers travel hverdag på jobben. Jeg har tenkt at "dette kan sikkert være interessant for folket på scanair-forumet" - tar en kjapp kopi av linken og hiver det ut før jeg iler videre til neste arbeidsoppgave. Det tar nok noe mer enn 2 sekunder å legge inn ingress, og blir en ekstra brems i forhold til det å legge ut.
Men OK, jeg noterer meg det dere skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har selv fått advarsler, men fordi jeg har tatt med hele artikkelen -
selv om kilde osv. har vært oppgitt. Når man får advarsler pga. slike ting, blir det uansett langt mere sjelden jeg gidder å poste ting som evt. kunne vært interessant for mange, er selv moderator på et annet forum - og vet godt av erfaring at mange sjelden går inn på linkene osv. selv om det er med en liten ingress.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Person har hoppet over gjerdet på OSL | LNv22 | Småprat | 6 | 09-06-2016 22:37 |
"Hoppet" av flyet under taxi | FHDU | Småprat | 0 | 08-08-2012 17:09 |
Her henger flyet | LN-KRF | Flyforum | 9 | 13-08-2008 00:10 |
Pax hoppet ut av LH 747 under taxi! | CK | Flyforum | 9 | 03-03-2005 17:25 |