![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,217
|
![]()
Hvorfor merker man nesehjuls"dørene" med ETOPS? Anyone?
http://www.airliners.net/photo/KLM--...-ER/1465035/M/
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,646
|
![]()
For å fortelle at flyet er ETOPS-sertifisert??
Hvorfor den står akkurat der, aner jeg ikke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,409
|
![]()
Det er et FAA requirement - akkurat som da Dags 757 testet winglets og det var merket EXPERIMENTAL ved dørene ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,217
|
![]()
Man takker for info
![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Merking av interline-bagasje | Someone | Småprat | 5 | 25-10-2011 19:40 |
Smart merking av GA-striper? | seilfly | General Aviation og sjøfly | 7 | 09-01-2010 23:56 |
Hvorfor er det slik? | DY | Flyforum | 7 | 11-02-2005 11:43 |