![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Avisa Nordland
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er vanskelig å komme med noe kvalifisert svar her, men i min krystallkule ser det ut som om denne aktiviten vil øke. Russland vil fortsette å vise muskler mot et stadig sterkere/større europa og selvsagt USA. Med ny "styrmann" på den russiske skuta som egentlig bare er en marjonett som styres av Putin og hans venner i FSB etc. tror jeg økt luftromsaktivitet vil være en del av dette spillet med å få Russland til å fremstå som en muskuløs og handlekraftig nasjon man ikke skal kødde med...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette har jo også USA drevet med uten avbrudd siden gud-vet-når ... og russerne vil bare være like tøffe ... la dem holde på .. etteretningsverdien er null i dagens satelittalder uansett ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Føler meg ikke akkurat truet - så enig med MOW - la dem holde på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og strengt tatt har vel russerne bare tatt opp de gamle vanene fra 60-80-tallet. Det var mange besøk av russiske fly tett opp til norsk luftrom på den tida.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er vel lite å gjøre med dette, de flyr tross alt internasjonalt luftrom. Det eneste vi kan gjøre er å fortsette å være et lojalt NATO-medlem (parkere SV på sidelinjen i utenriks- og sikkerhetsspørsmål).
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Opp og ned langs kysten fra Kirkenes til Tromsø med Widerøe | EspenRR | Bilder & foto | 1 | 08-04-2012 19:52 |
Russiske fly regs | sk931 | Flyforum | 2 | 13-04-2009 13:03 |
Norwegian til Pisa vår/sommer 2008 | kristian | Flyforum | 1 | 11-08-2007 22:13 |
Norwegian -Pisa-Vår 2008 | kristian | Flyforum | 2 | 25-06-2007 19:45 |
Fly med 3 ombord savnet utenfor kysten av Sverige | Someone | Flyforum | 16 | 18-10-2006 16:41 |