![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig juleferie - men her kan man ikke sove bort dagen. Nå skal det bli jul i heimen, gaver skal kjøpes inn, festen i kveld skal planlegges - tida før jul er ingen spøk. Dagen er vel så mørk som det går an å få den - 13 timer kortere/mørkere - men nå snur det snart. Ha en flott fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her kommer det snart masse folk som skal pakke ned alt innbo da jeg denne helgen blir nødt til å bli med på foreldrene mine sitt flyttelass siden min leilighet ikke er klar før utpå nyåret. Så i helgen disponerer jeg 2 steder å bo hvo begge er tomme. Hvilket betyr madrasser og nødvendig klær og annet for helgen må hives inn i bilen før jeg kjører på jobb. I kveld har jeg invitert meg selv på middag til en kamerat også blir det en tur på kino for å se Max Manus. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Så ble det fredag morgen i Kristiansand også!
Våknet til at en SMS tikket inn og sa at min ordre fra Japanphoto nå var lastet opp på bil i Kristiansand og ville bli distribuert ut i dag. Så da kommer endelig min Nikon D60. Så selv om jeg har mye å gjøre i dag, blir det vanskelig å ikke skulle fingre litt med mitt nye kameral også. Moder'n har "truet" med å la jr overnatte hos seg i natt, så da hadde far fått tid til å sjekke ut kameraskapen imellom pakking av julegaver osv. Men først må de kjøpes inn, og det skal skje i dag. Pluss at jeg satser på å få med meg Max Manus filmen kl 12 i dag. I morgen blir det julaften hos mor før den store Spaniareisen starter på søndag. Der nede skal vi feire Navidad. Så mange nordmenn som er der nede blir det sikkert ikke noe problem å finne ribbe osv der nede også, men jeg satser nok på noe tapas og god spansk rødvin også (selv om gamle EB mener at det kun er italiensk rødvin som gjelder - men han har nok skylapper stakkars! ![]() TFIG folks! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Her begynner det å bli litt jul. Noen gaver skal distribueres i løpet av dagen. Så blir det nok en av disse førjulstradisjonene: Innkjøp av en stor ekte geitost hos Fenaknoken. Blir ikke jul uten den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da var det siste arbeidsdag i dette året.... Men aberet er at jeg er selvfølgelig er syk. Så nå er det å få noe frokost i ungene og sende de i barnehage og skole før jeg intar horisontalen i senga igjen?
Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredagsmorgen. Juleferien er i gang, men noen har fjernet all den fine snøen som kom tidligere. Derfor blir det å gjøre heimen klar for jul i dag, så får skituren vente til det blir noe mer snø.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Innkalt til overtid i dag, OSL har LVP og det "koker" av pax i terminalen. Julerushet er i gang! Ser at Avient`s DC-10 også er på besøk her i dag. Ha en fortreffelig fredag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag, her kunne det vært strålende solskinn - om solen hadde vært oppe! Teller på knappene om dette blir den siste arbeidsdagen før jul, mest sannsynlig blir den det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala
Blev en blöt kväll igår och det tackar inte min kropp mig för idag. Tror bestämt att jag börjar bli gammal. Idag blir det julstädning av lägenheten och en julfest ikväll. Skall även försöka hinna med lite julhandel också. Ha en fin fredag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag forumister fra Forus/Tananger,
Årets siste arbeidsdag nærmer seg slutten. Det skal bli godt med jule- og nyttårsferie etter et travelt og innholdsrikt år. Siste rest av julehandel tar jeg idag og imorgen , deretter blir det høj sigarføring og begersvinging med innlagte matstopp i de neste par ukene. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det er jo pokker så typisk!
Postmannen hadde vært her for å levere mitt nye Nikon kamera akkurat da jeg kjørte jr på barnehagen. Så da blir det ikke kamera før tidligst i ettermiddag. Surt! Jeg som hadde gledet meg til å teste og leke! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Våknet noe sendt i dag, og drog samtidig med at kurset jeg skulle på begynte. Får skylde på husmorarbeidet mitt i går. Om et par små timer bærer det ut til Kastrup for "spotting" av CRJ900 m. Tommy, samt printing av en bagtag for morgendagens tur med MD82 til OSL.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ah!! Endelig starter ferien!
Då er siste arbeidsdag dette året over. Eg kobler ned jobben, og legger meg tilbake og nyter julefreden ![]() Ha ein nydelig dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god fredag fra Asker! her har vi nettopp hatt "besøk" av F-16 stjernen, og Magnus Viking har sovet formiddagsluren sin (helt til RNoAF vekket ham). Siste arbeidsdag på hjemmekontoret i år, nå står nesten tre ukers juleferie for tur! (av det er deilig å være norsk i Sverige). Siste julegave ble kjøpt inn på OSL på onsdag, så nå gjenstår det bare å kjøpe medisterdeig og annet snadder til julaften ("fleskesteken" ble innkjøpt i DK for et par uker siden). HAPPY JUL til alle sammen (men, jeg kommer nok til å logge meg på igjen før jul)
...og mandag kveld skal også JEG se Max Manus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag alle sammen!
Her går det straks mot helg. Er det bare jeg som skal jobbe mandag og tirsdag neste uke? ![]() Uansett så merker man at det er lavere aktivitet over hele linja nå. Blir godt med juleferie. Ha en fin helg og en fredelig førjulstid ![]() PS. Siden det snart er helg så tillater jeg meg å poste en liten videosnutt som inneholder fly og sånt ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ziY72tWnEoE
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 19-12-2008 at 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder om graavaer, 16 grader og 95% luftfuktighet .. ikke mye som minner om julestemning her, for en utflyttet nordmann.
Snart blir det frokost, foer guttungen skal fraktes til skolen for siste skoledag. Her skal det ogsaa jobbes i helgen - en god unskyldning til aa stenge seg inne paa kontoret og se fotball ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jaja! Kl 1400 kom postmannen igjen, og da var jeg hjemme! Så nå er min splitter nye Nikon D60 pakket ut, og batteriet satt til lading! Noen som vet om det skal lades i et døgn første gang på lik linje med mobiltelefoner? I kveld skal manualer leses og pugges. Blir forøvrig hjemme alene kveld for far, og det passer fint. Da blir det nok også noe godt i glasset tenker jeg!! Så da skal det nok bli bilder av både Jägermeister og CB øl!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg ladet min til indikatoren viste fulladet batteri (2-3 timer?). Står ingenting om 1 døgns lading i manualen
![]() Gratulerer med nytt kamera! Anbefaler Scott Kelby "Boken om digital fotografering" bind 1 og 2 hvis du vil ha noe ekstra lesestoff.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Nærsnes!
Chicago var surt og kaldt, -9 grader. Det har gått slag i slag igår og idag, men nå ser det ut til at det roer seg ned litt. Har vært på Brandbu og hentet dronningen, nå er hun mannekeng og viser frem div. kjoler. Jeg hjalp henne med å velge. Det er juleavslutning i Rotaryklubben ikveld, og rakfisk står på menyen. Nemlig! Julepresangene er i hus, noen er avlevert mens resten venter på å pakkes inn. Levering finner sted på søndag. Mandag er det avreise til 5 døgn i New York med SK909. Med ledsagere blir vi hele 23 stk. som skal feire jul i Jersey City. Og Tenafly for min far, hans kone og meg. Topp! Ha en fin helg.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra MJF!
Siste arbeidshelg før jul og til dels S T O R trafikk over lufthavnen. Det er bare å krysse det vi måtte ha om at ting går som det skal for det finnes knapt nok alternativer om det går galt ![]() Nå er det Fjordlands Risgrøt til middag før vi tar fatt på neste ankomst og avgang. ![]() Ellers jobber jeg hver dag fram til og med julaften før jeg tar ferie over nyttår! E!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag morgen | EB | Flyforum | 22 | 10-07-2009 20:56 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 2 | 29-12-2006 22:58 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2006 12:17 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 05-05-2006 12:16 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 5 | 18-02-2005 20:33 |