![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Widerøe kan i løpet av et år komme til å flytte alle basefunksjoner fra Hammerfest til Tromsø.
Går det som en widerøe-rapport konkluderer, vil Widerøe lande basefunksjoner i Tromsø i løpet av et år. Samtidig legges disse ned i Hammerfest. – Vi skal gå en runde med ansatte og de styrende organer. Men mye tyder på at det kan bli en realitet, sier informasjonssjef i Widerøes, Siv Sandvik. http://www.ht.no/incoming/article14530.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
|
![]()
Men at det ikkje skal overnattast fly i Førde er feil:
"I vest konkluderes det med at flytting fra Førde til Bergen ikke er lønnsomt, fordi påtvunget produksjonsøkning Førde-Bergen ikke har motstykke i trafikkvekst eller regularitetsforbedring. Arbeidsgruppa anbefaler således ingen endring i vest." Men for all del; flytt flyet som står i FØrde og det som står på Sandane til Hovden, slik at vi får tre fly ståande her om morgonen! ![]() ![]()
![]() |
#3 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Men dokk for nu fortsatt ikke lov til å taue (sitte i cockpit) flyan dere heller da ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette er egentlig som forventet, Hammerfest som base var fornuftig den tiden WF hadde twin-ottere som fløy til/fra Hammerfest/Vadsø og Dash-7 som matet til/fra Vadsø/Hammerfest.
Det var forøvrig snakk om dette i 1997 da WF etablerte seg med stasjon i Tromsø men da kom man til at det ikke var noe å spare. Nå når Tromsøtrafikken har økt med 250% er det mere logisk. Jeg kan se for meg 4 fly på nattstopp, Det som står på Evenes,Andenes og Hammerfest samt det som i dag har nattstopp i Tromsø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kanske det også blir egenhandling igjen i Tromsø også da ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
at your service!
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvis Widerøe kjøper SSJ100 - (Splittet fra ¨Widerøe kjøper jetfly¨) | TommyL | Småprat | 15 | 27-12-2016 20:23 |
Air Nostrum for Widerøe (var: Iberia flyr for Widerøe?) | putzmeister | Flyforum | 53 | 09-01-2013 20:15 |
Convairn på flyttefot | putzmeister | Bilder & foto | 12 | 01-09-2011 08:19 |
Paa flyttefot igjen | LN-MOW | Flyhistorisk forum | 1 | 11-11-2006 23:35 |