![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Fikk akkurat telefon fra noen som hadde ankommet til CPH med SK fra Oslo og som fortalte om skikkelig bagasjekaos. 1 time og 20 minutter hadde det tatt å få bagasjen fra Oslo-flyet etter å ha blitt sendt til flere ulike bånd med forskjellig informasjon. Visstnok hadde det blant passasjerene blitt hevdet at det var aksjoner på gang i København. Det kan jo være feil, men kjenner noen til at det er problemer av dette slag i CPH i dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det håper jeg virkelig ikke, da jeg for en gangs skyld faktisk sjekket en lille bag i dag...! Skal rapportere om noen timer om utfallet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, det var nok generelle baggasjeproblemer på CPH... Samtlige flights hadde "delayed" på baggasjetid; for min del landet jeg 1422, var innom Starbucks, got a coffee, og var nede i baggasjehallen 1435. Bag on belt-symbol på skjermen 1449 - faktisk first bag kom ut 1502, jeg fikk vel min bag 1505. 40 minutter er for lenge, men har opplevd enda verre tidligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er der ikke altid bagageproblemer på CPH?
De seneste 5-6 gange vi har landet der - har vi ventet i en evighed på bagagen, som altid har været delayed. Generelt synes jeg CPH bliver værre og værre for hver gang. Ikke blot lang ventetid på bagage - køerne i security bliver også længere og længere for hver gang...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det her er vel unormalt selv for CPH...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Nå for to uker siden fikk vi vel bag etter 10-15 minutter, og ved avreise var det *null* kø i security rundt tre en tirsdags ettermiddag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bergen - København - San Francisco - København - Bergen | 737-405 | TripReports | 19 | 18-12-2013 18:33 |
SAS åpner Oslo-Budapest, København-Budapest og København-Praha | FlightDeck | Flyforum | 7 | 03-11-2012 18:37 |
Oslo–København–Vilnius–København–Oslo–København–Os lo–Bergen–Oslo–Bergen–Trondheim–Tro | FlightDeck | TripReports | 37 | 16-09-2011 09:30 |
Oslo–København–Madrid–Barcelona–Tallinn–København– Oslo | FlightDeck | TripReports | 15 | 17-08-2011 16:46 |
Ikke bare USAirways som har bagasjeproblemer .. | LN-MOW | Flyforum | 0 | 15-02-2005 18:21 |