![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Den britiske delen av TUI svartelister turister som bevisst klager for å få penger igjen på sydenferien. Da begynner kundene å bli utspekulert spør du meg.
![]() http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=538602
What can I do you for? ------------- No pain - no gain Last edited by DonRuud; 24-10-2008 at 17:26. Reason: Setningsoppbygning er no herk:rolleyes: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Høres et greit ut mener nå jeg. Kunden har ikke alltid rett og selskapet må stå fritt til å selge til hvem de vil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt apropos denne, men her er jo det NRKs FBI som får på pukkelen:
http://www.klikk.no/reise/sologbad/article348854.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Særdeles klønete formulert av meg, Selvsagt mener jeg at selskapene står i sin fulle rett til å gjøre det. Kunden mener jeg har blitt utspekulert.
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Samme søren hva du selger så merker man at kunder kan være nokså sleipe, og at de blir stadig mer utspekulerte. Kunden har alltid rett... nesten! Men ikke mer en det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() On topic må jeg si at det høres greit ut å svarteliste kunder som tydeligvis misbruker klagemulighetene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjør gjerne "Elisabeth Realfsen"-saken AirbusTero, nå ble
jeg veldig nysgjerrig - har ofte irritert meg over håpløs journalistikk på både DinSide og andre steder!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hehe, har sånt å gjøre, har sånt å føre
![]() Jepp, den dama er litt "skravlete". Jobben min er delvis å følge med på TV, delvis å sammenfatte saker av interesse for våre kunder. Bensinpris er en slik ting en del er opptatt av, også medieomtalen av bensinpriser. Blant oss som kaller oss medieovervåkere stod aldri Realfsen høyt i kurs. For et par år siden var hun i studio for å fortelle seerne om hvordan man kunne spare penger på sine bensininnkjøp. Det var snakk om at det en ukedag, la oss si tirsdager, oftere var billigere bensin enn andre ukedager. Programlederen spurte konkret om hvor mye en vanlig bilist kunne spare på å fylle bensn på en tirsdag vs en vanlig ukedag. Det kom meget tydelig fra Realfsen: - Det dreide seg om et par-tre tusen kroner i året ! ![]() Selv om jeg ikke har bil, stusset jeg over tallet. Det gjorde tydeligvis ikke verken DinSide.no eller TV2.no. Saken ble også liggende på nettet. Ok - det er greit å forsnakke seg. Men her må hun ha koblet ut hodet. Det er også greit en tidlig morgenstund, men selv ikke etter et par henvendelser til DinSide, Realfsen direkte på mail og til TV2.no ble feilen på nettsidene rettet opp! ![]() Det gikk en liten j**** i meg, og jeg kontaktet en eks-kollega som jobber i Hegnar Media. Et par dager fikk hun seg imildertid en liten oppstrammer, på sistesiden i Finansavisen (humorsiden) kunne man lese om lag dette: "Elisabeth Realfsen - sist sett svettende bak et ratt!". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
AirbusTero - genialt
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
He he, herlig! Hadde vært interessant å se reaksjonen hennes "live", når
hun evt. så denne notisen bakerst på Finansavisen.. ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er vel best å holde kjeft og la være å klage da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Svartelistingen av disse såkallte "kundene", er jo folk som er EKSTREME
til å klage. Når de klager på hver bidige chartertur, og er notoriske til å bl.a. velge hoteller som ikke er helt ferdige - eller andre forhold som gjør at de kan klare å finne flere "momenter" å klage på; ja da har jeg full forståelse for at noe må gjøres. Dette er et fenomen som nok er mer gjeldende i England og USA, men uansett utgjør disse håpløse folkene kun noen få promille av de totale reisende.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glemt navn på charterselskap | SKY-LIMITED | Småprat | 3 | 09-04-2014 23:57 |
Kreative klagere | LCH | Flyforum | 3 | 06-12-2010 19:29 |
Tyske charterselskap på 70-tallet | flyKSU | Flyhistorisk forum | 3 | 12-01-2008 21:10 |
Nytt svensk charterselskap | CK | Flyforum | 6 | 23-10-2006 22:27 |