![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
Hva er max. thrust på DY's nye -800? Er det 26K?
![]()
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2008
Location: BGO
Posts: 149
|
![]()
Husker ikke helt om det er versjon B26 eller B27 av motoren. Er enten 26000, helt spesifikk 26400.. Eller 27300.
Mener å huske at det er som du sier, 26K |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2007
Posts: 362
|
![]()
NOC har 27K, Resten er 26
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NAX 737-800 takeoff Bergen Flesland! | Siggdude | Bilder & foto | 1 | 04-09-2012 00:39 |
Start –landings avgift B737-800 VS F. EKS B737-600 | FBUMAN1 | Flyforum | 19 | 28-03-2011 13:04 |
KLM 737 Classic/NG Engine Thrust | Northrider | Flyforum | 2 | 01-11-2008 16:53 |
SAS B737-800 wl | Lennart | Bilder & foto | 7 | 29-05-2008 15:00 |
Continental B737-800 | VC-10 | Flyforum | 4 | 12-11-2006 18:22 |