![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,616
|
![]()
http://www.hangar.no/modules.php?name=News&file=article&sid=76
Hm, de må vel gi etter til slutt om flyselskapene presser på.
__________________
Upcoming flights: MAI WAW-NYO W6 321, ARN-WAW LO E90, WAW-ARN LO E95, ARN-OSL SK 32N, OSL-ARN SK 32N JUL BRU-ARN SK 32N |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
Kanskje de ikke har lyst å spendere penger på å legge tilrette for et fly som kan lede til færre frekvenser, som er lik mindre penger for flyplassene. Men om man skal være en seriøs internasjonal storflyplass, så er man nok nødt. Dette er fremtiden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Når det gjelder Atlanta så kjenner jeg en ørliten eim av politikk. A380 er jo en torn i øyet for Boeing og amerikanerne som har brukt mye tid og krefter på å rakke ned på A380.
Men er det noen som har oversikt over hvilke flyplasser som har startet utbygning? Så vidt jeg kunne skjønne var LHR i gang, og jeg tipper at CDG, FRA og AMS har planer men jeg blir glad hvis noen vet noe.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
KUL!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,463
|
![]()
Flyplassene her borte skyver stort sett kostnadene for utbygging over paa flyselskapene. For Atlantas del er det bare AF som er en potensiell bruker, saa hvis AF ikke vil betale for utvidelsene, blir det ikka A380 i Atlanta. Ikke politikk. $$$.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen
Posts: 566
|
![]()
Blir vel noen i emiratene også, DXB og AUH blir vel base for en god del A380 for henholdsvis Emirates og Etihad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
MUC er allerede klar på terminal 2, to parkeringer midt på terminalen er store nok og klargjort for å kunne boarde fra begge sider...
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,890
|
![]() Quote:
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,463
|
![]()
Naa er jo ATL verdens stoerste Skyteam-hub, saa ikke glem at AF feeder inn i hele Delta-systemet ... saa jeg er ganske sikker paa at AF kan fylle en A380 hvis de skulle oenske .. AF/DL flyr jo allerede 2x 772, 1x 343 og 1x 763 paa Paris-ruten ..
Men med AF som eneste A380-operatoer blir regningen hoey .... ATL har noe 747-trafikk, selv om jeg tror det akkurat naa kun er fraktere. Korean flyr naa 772 og South African 346. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Deleted user
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
|
![]()
Mens her borte er vi klare til å ta imot.
http://sfgate.com/cgi-bin/article.cg...UGLBB0UL01.DTL Blir spennende å se Virgin "Twenty Heavy" på departure når den tid kommer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|