![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, nå nærmer det seg ..
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/4459584.html I can't wait. :smokin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og idag kjørte FB en tosiders artikkel om prosjektet, finner desverre ingen online.
Det skal daglig være forhandlinger med flere konkrete aktører på flysiden, og det kom frem i artikkelen at Ryanair mer eller mindre var spikret - uoffisielt sådan. Et annet selskap som ble navngitt var Air-Berlin, som skal være interessert i Rygge, kanskje den største overraskelsen hittil. Sannsynligheten for at vi får vite mer i februar er ganske stor...æ glær mæ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her har du artiklene;
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050129/NYHET/41570804&SearchID=73197566955275 http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050129/NYHET/41570708 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hva er det med journalister som automatisk tror at selv om Ryanair SKULLE starte en rute til Moss, så skulle de åpne en "base" der?? Vet journalister hva en "base" er egentlig? Hvor stor er sjansen for at Ryanair etablerer en base på Rygge....ganske minimal vil jeg tro.
Får ellers håpe at Hapag-Loyd, Air Berlin og Easyjet heller velger Gardermoen om de skulle starte ruter i Skandinavia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig med DY,la oss håpe at flest mulig aktører velger OSL framfor Rygge og Torp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Håper vi får et godt rutetilbud på Rygge med tiden, slik av vi slipper å dra langt pokker i vold opp i tåkeheimen på Jessheim hver bidige gang man skal fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Er Moss en del av distrikts-Norge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Michael O'Leary sitter i Dublin og ler seg fillete - med støtte fra lokale myndigheter og staten får nå Ryanair en flott mulighet til å presse TRF på pris - nettopp nå som TRF hadde hatt muligheten til å skivse noe mere penger ut av Ryanair, ettersom selskapet nå har vært der lenge uten å få til den helt eksepsjonelle ekspansjonen. Markedet på TRF begynner å mettes, og SAS Braathens rykker inn med TO utenlandsruter som vel er noe mer sexy for lokalbefolkningen enn PIK og HHN (og tilogmed Bergamo). En gavepakke til Ryanair! Jeg ler høyd den dagen Mosselukta "International" sitter der med terminal og tax-free butikk, og en fin presentasjon fra Ryanair - og MO'L har skaffet seg en ny fin kontrakt på TRF, og d***ter langt i Rygge! Hele Rygge-prosjektet lukter vindt helt inn i hovedstaden, og blir - om det blir en realitet - et pengesluk som får Geiteryggen, Lista og Leirin til å blekne.... Heia Norge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Det skal bli j**** spennende å se hvem som må bite i seg ordene sine. ![]() Tiden vil vise hva som skjer, og det er ikke så mye tid igjen nå. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er ingen ting som en lokaliseringsdebatt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det var da voldsomt til utblåsning til en så moderat kar som deg å være CK... :smokin
Jeg stoler ikke helt på at det er din personlige mening som gjenspeiles her, men heller en videreformidling av SAS sin frykt for Rygge. JEG på min side vil le GODT den dagen jeg kan ta flyet fra RYGGE fremfor fra GARDERMOEN, kan man tenke seg noe bedre? 20 minutter i bilen, og vips så er jeg på flyplassen! Rett og slett fare for at dette kan bli småbehagelig... Heia Rygge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Trodde Ryanair kun flyr til flyplasser langt inni i skogen jeg
![]() Nei da, men man trenger ikke Ryanair på Rygge. Kan jo like gjerne være easyJet, Wizzair eller kanskje FlyMe som kommer... Eller så er det vel marked for Coast Air til Bergen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå er det heller ingen som har sagt at FR kommer til Rygge. Alt er spekulasjoner, og det vet alle på forumet så inderlig vel...
Selv den mest inbitte motstander av Rygge må innerst inne innse at flyplassen har livets rett, om enn med et mindre utvalg ruter. Har sagt det før, og sier det igjen, jeg tror det går på noe av det mest erkenorske for mange her, ren og skjær misunnelse! For å gjenta CK; Heia Norge! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppdatering websiden | Rob Mulder | Flyhistorisk forum | 7 | 06-01-2011 20:47 |
Oppdatering T2 | JetBlue | Flyforum | 168 | 27-05-2009 14:45 |
Norwegian Oppdatering | OJB | Flyforum | 11 | 03-01-2008 13:45 |
Rygge-oppdatering | Herlov | Flyforum | 0 | 26-01-2006 20:25 |
Oppdatering fra Rygge - ikke mye nytt | Herlov | Flyforum | 3 | 17-08-2005 15:51 |