![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Javel .. da var jeg igang med jobbhelgen min .. sitter her og rydder litt i diverse korrespondanse mens jeg ser på en David Gilmour-DVD jeg plukket opp for $8.
Forhåpentligvis er Dag J i trygge kvarterer i påvente av Ike .. som nå er styggelig nærme Houston .. så annensted hen at Lufthansa var det eneste internasjonale selskapet som tok sjansen på å fly til IAH idag .. alle andre kansellerte, og LH gikk visst ut igjen som nestsiste fly før de stengte helt .. Her i ATL er det klamt og varmt .. og bensinprisene går rebelsk ... de gikk opp fra 3.69 til 3.99 mens jeg var og spiste lunch. Noen steder har de kjørt opp prisene enda mer. ![]() Det eneste vi trenger nå er at tomsingen av en guvernør går ut igjen og ber folket om å 'remain calm'. Slik gikk det sist han gjorde det (2/9 2005): Quote:
Vel - lørdagen byr på jobbing og fotballkamp for guttungen. Hadde håpet å få med meg Robinho's debut for ManC mot Chelsea, men det blir nok maksimalt en halvtime ser det ut til ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Quote:
Da faar vi ta en GT og vente aa se... ![]() Dag
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Lykke til Dag...vi red av 100 mph vind 2 aar paa rad i Bellingham...det ristet, skaket og knaket....men huset holdt...eneste problemet var at veien var full av driv ved....
her ute paa oeya er det fortsatt sommer....blir nok en PT i morgen tidlig (Port Townsend) med innlagt stop paa Bakeriet (Fiken og Oliven broed) og en Latte fra Sweet Laurette...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Herrejesus,m 525 for en gallon ja.
Da er planen at komme sig med SK1462 til Oslo, og feire platinumbryllup i formiddag. Fant ut at det forventes at jeg holder tale for de gamle, så da er det vel bare å prøve å knote ned noen stikkord på flyet eller flytoget, og satse på at de hundre gjestene er like døvhørte alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad lørdag fra hovedstaden... Nå er det Nespresso i koppen og snart er det klart for helgens første treningsøkt. Ha en bedre lørdag - mye eller lite vin(d)!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Bare denne Norwegian.se charteren til VCE kan komme seg avgårde så redder det mye av morningen min! Mye SLOT nedover i Europa idag, men er vel ikke og regne med noe annet på en Lørdag. Etter jobb går turen til Hønefoss hvor det først er konsert med en skokk unger som en venninne dirigerer, deretter "middag" med 4 venner til - så får vi se hvor kvelden ender.. alt jeg vet er at klokken ringer 0450 i morgen tidlig!! Zzzzz!! Hvor er sola?
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Toulouse
Snart på tide med litt frokost før det blir en liten tur i byen. Kl 1 er det oppmøte hos Airbus for en ørliten omvisning på 380 produksjonen. Før vi tart turen innom Concorde no1. En ørliten fare for at det blir litt shopping i gift shop etterpå ![]() Dag J. lykke til i Houston. Så akkurat en live report på CNN og det er kraftige greier. Har forøvrig masse venner i Centerville (halveis til Dallas på I45) og det ser tilogmed ut som de får sin del av dette. Lykke til !! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra et vindstille Østland - overskyet her, men man kan jo ikke klage når man ser været i Tx. Så får vi håpe folk holder seg fast der nede, og at Dag har sendt grisene på weekendtur en annen plass eller fortøyd dem godt.
KBPT 130653Z AUTO 11052G71KT 2 1/2SM RA FEW012 BKN017 OVC037 25/ A2909
![]() |
#9 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen fra nordtexas, heldigvis. Hva kan man si?.. It is helg!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra et solfylt Trondheim! Ser ut som om vi skal få en godværshøst her - det kan vi like. Ser ut til å bli en rolig dag, kanskje ispedd litt jobbing for yngstemann sitt korps.
Lykke til i Texas - vi følger med! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FlyKirurg
|
![]()
Mornings fra KRS
Sykdom tar overhånd her, masse nesespray og Cola håper jeg fungerer. Videre så hadde jeg tenkt å lese PPL-teori i hele dag hvis huet orker. Sola er forresten her nede, Thomas ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Go dag alle sammen... Dagen venter det en etterlengta service på Transiten og barnebursdag i efta..
Ser ut så været holder seg Ha en fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
FlyKirurg
|
![]()
Tenker du på brevene, eller på disse Test-deg-til-eksamens greiene?
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ny dag med standby her på Nærsnes. Ingen utkall så langt. Må det bare forbli slik, har mer enn nok å gjøre i og utenfor huset. Etter 5 dager med standby blir de neste to dagene automatisk bli konvertert til fridager, dvs. 17-18/9 blir fri. Da blir det Fly&Vin på meg samt at jeg får fri på min brors 50-årsdag den 18.
Ellers ser det ut til at forkjølelsen jeg har slitt med i 8-10 dager, går mot slutten. Ha en fin lørdag ettermiddag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
14 timmar sömn i natt och vaknade upp med en extrem förkylning, så nu sitter jag och pressar i mig c-vitamin och té. Dagen idag blir lugn och stilla. Tänkte bara läsa in mig inför måndagens föreläsning och småpyssla lite i lägenheten. Ha en bättre lördag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
FBU4EVER!: Flyging og forkjølelse er vel ikke direkte behaglig heller, så var vel bra at du ikke ble tilkalt ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Den fysiske og psykiske formen er ikke på topp, men matlysten er heldigvis til stede. Dermed blir den en kinesisk rett i kveld, med nakkekoteletter marinert i five spice, svisker, ingefær, chili, sopp, soya og sukker, som skal koke et par timer. Solid trøstemat, med ris og øl til :-)
Last edited by AirbusTrond; 13-09-2008 at 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser ut som det har vært litt ruskete i Tx - METAR fra KHOU mangler en del data, vindmåleren har gått ut på gangtid ila. natta kanskje.
Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lørdag morgen! | Bergern | Flyforum | 19 | 24-03-2018 17:27 |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 29 | 15-08-2010 06:55 |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 06-12-2009 11:14 |
Lørdag morgen... | EB | Flyforum | 30 | 26-10-2008 02:46 |