![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
" Nikons nye speilreflekskamera gir brukeren noe helt nytt: mulighet for opptak av video"
Selv mener jeg at et SLR kamera er spsifisert for bruk av bilder, og mener at gå så langt ved å gi video-muligheter virker "teit". Dem som kjøper et SLR kamera, kjøper for å ta bedre bilder, og få mer muligheter enn et kompakt kamera gir. Skal en lage film, så kjøper en normalt et videokamera. Hva mener dere andre? Kjør Diskusjon!!! Min mening er sagt ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siterer artikkelen:
Quote:
Men på den annen side (uten å ha sett noe spesifikasjoner), mener jeg at et SLR er best egnet til SLR og et videokamera er best egnet til et videokamera. De er best på det de kan, men ikke som combo. Det er min mening ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
uansett en meget verdig etterfølger til D80`n.. Og den videofunsksjonen, tja, kan jo være brukandes, men som regel er det jo sånn at nye innovasjoner trenger litt forfining, så noen modeller framover hos både canon og nikon ser jeg ikke bort ifra at i allefall modellene i mellomsjiktet kommer til å ha denne funsksjonen, og at den kommer til å fungere veldig bra. Eksempelet må jo være live view, det er en funsksjon jeg ikke bruker på d300`n min, et lite kompaktkamera overgår denne funsksjonen på dyre Dslr kameraer..
Uansett, en modell som trolig vil selge bra, D80 trengte en arvtager nå.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Med det gode utvalget av objektiver til Nikon vil videopptakene tatt med D90 være bedre enn med et vanlig videokamera.
<a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Terje+Aalrust&sort _order=views">Mine bilder på airliners.net</a> <a href="http://terjeaalrust.blogspot.com/">Fotobloggen</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og nå kommer det SD-kort med høyere hastighet også - Extreme III 30MB/s Edition SDHC
Støttes av D90 http://www.digi.no/php/art.php?id=784334
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag med mange muligheter folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 23 | 19-11-2015 17:56 |
Passer denne til canon DSLR? | L1011-385 | Bilder & foto | 1 | 31-10-2012 20:49 |
Nikon D3000 med utstyr selges | andreas97sas | Flyspotting | 1 | 30-10-2011 16:10 |
Nikon D40X med tilbehør til salgs. | Vede | Bilder & foto | 9 | 07-06-2009 12:54 |