![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Yes, da var ferien over for denne gang. For min del ble det Barcelonatur på slutten av ferien, og man må jo ta seg en tur på flyplassen når man først er der nede, må man ikke? Etter et raskt søk fant jeg en plass å stå rett ved siden av alle cargo-terminalene, med et gjerde forran. Man kan ikke si at Barcelona Aeropuerto er bra lagt opp for spotting, men det ble jo noen bilder. Dere får tilgi redusert kvalitet pga hetedis, gjerdet (du merker tydelig mørke felt der nettingen i gjerdet har vært i veien), utstyr og fotograf. Tekst under bildene.
![]() På vei bortover på leten etter en plass å stå skøt jeg to company 757-haler, en nyere og en eldre ![]() ATR, tror det var et charterselskap ![]() Dagens første "regular customer" ![]() Helt pluttselig var russerene på plass, bare såvidt jeg fikk bilde av den ![]() Spania-traveren ![]() Viva la.. Spania? ![]() Tyrkerne avlegger også et besøk ![]() Herrejesus som de motorene bråker, russerne har vist en greie med lyd ![]() Du kan si hva du vil om Polen og polakker, jeg liker uansett LOT's livery ![]() Enda en "regular" ![]() Air Europa var også relativt travel her, tror det var han her som er på andre forsøket etter at han var litt for høy på det første ![]() Spanair's smårutefly ![]() Tyrkerne er lei og vil hjem ![]() Mens DHL ruller bortover og velger et par-tre taxebaner feil så flyvelederne maser litt, men de kom seg avgårde ![]() Russerne skal hjem, og de forlater oss med et sabla bråk ![]() Hva er dette? ![]() Tap ![]() Disse er også "regular customer" her nede åpenbart ![]() Frankrike tilbake, med ny maskin ![]() Spanair MD |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Ikke ofte jeg ser bilder av Dasher uten grønnfarge allefall, og WF traffikerer ikke engang her hjemme ![]() De SAS-eide er på plass ![]() Nok en Iberia ![]() Mama mia. Eller Alitalia ![]() Britisk tyngde, fine å se på disse ![]() Hva i alle dager frakter disse? ![]() ![]() Og der er tyskerne på plass og ![]() Aldri hørt disse før ![]() Spanairs største ![]() Og Spanairs minste ![]() Lavprisbrite ![]() Star Alliance-MD, ikke ulykkesflyet ![]() Og Star Alliance-Airbus ![]() Globus, noen som har hørt om dem? ![]() Alitalia, reagerte litt sent når den kom inn ![]() En stilig Iberia ![]() Onurair, ser ut til å være tyrkisk ![]() Klokkemakerne og lommeknivmakerne på ferie ![]() Og en stor Spanair, igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() BMIbaby? Babyslanking? ![]() Portugisere på tur ![]() Enda flere klokke/lommeknivmakere ![]() Og da var det hjem til pizzaen ![]() Enellerannen brite ![]() Og en tung brite igjen ![]() Brussel på plass også ![]() Det var vel en 4 eller 5 slike 800/900-maskiner fra klm, fikk ikke bilder av noen av dem, ble ganske irritert etterhvert, måtte tilslutt ta denne som taxet ![]() Aer Lingus, tydeligvis ![]() Og vi avslutter med denne, jeg greier allefall ikke å tyde det der. Takk for titten ![]() Last edited by MFM; 23-08-2008 at 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Swift flyr cargo og charter, og er faktisk av en viss størrelsea. Hvis du ikke har lagt merke til det så er det en (relativt sjelden) A320-100 fra Air France du har knipset.
B733'ern med blå dekor og KD er Kaliningradavia, som flyr fra...ja navnet sier vel det meste. Den lett synlige grønne B734'ern som det står Globus på er S7 sitt nyoppstartede charterselskap, i en hybridvariant av grunnfargene til S7 og Globus (som egentlig er eurowhite basic). Går forøvrig ut fra at du vet det er bmibaby og ikke bmibody... Den siste er fra Royal Air Maroc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
--------
Går forøvrig ut fra at du vet det er bmibaby og ikke bmibody --------- Uups, gikk litt fort i svingene her, det har blitt endret. Takk for kommentar og oppklaring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for mange fine bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Flotte bilder... Er det slutt på AeBal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Her var det utrolig mye flott, tusen takk!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |