![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Dette er ingen markedsundersøkelse. Bare ren nyskjerrighet. Hva betyr mye for deg når du skal på reise med fly?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
1/ Jeg kommer sikkert frem til den rigtige destination på tid
![]() 2/ På længre legs er en vis komfort heller ikke at foragte !
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
For meg er det viktig at flyet går når det skal, at det er lite kø for å sjekke inn. At ting går raskt og effektivt. Sikkerheten tar jeg som en selvfølge.
Jeg bryr meg ikke om fordelskort, aviser på flyet og andre ting som for meg er unødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Destinasjonen (grunnen til at jeg skal reise i første omgang), sikkerhet, service ved bestilling, på flyplassen, ombord og ved ankomst. Om noe går galt er jeg veldig fornøyd om jeg blir tatt godt vare på i etterkant. En god frokost og avis betyr mye mer enn gratis alkohol - det pleier jeg uansett å få nok av i løpet av resten av reisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Høy sannsynlighet for at reisen foregår på rute, "riktig pris" - altså at en får igjen noenlunde det som forventes av din billett, reisetidspunkt. Er det jobbreise betyr reisetiden mye.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det viktigste for meg har jeg merket er at det går smidig på bakken og at jeg får et bra sete!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
1. Prisen
2. Kort afstand til afrejse lufthavnen 3. Ankomst lufthavnen tæt på bestemmelsesstedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
www.lch78.net
|
![]()
ledig plass på flyet
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
* For meg har servicen/imøtekomenheten svært mye å si.. Feks. mottakelsen på Singapore kontra Continental er jo to vidt forskjellig verdener. Syntes dette er halve turen. Neste turen min over atlanteren blir BA koste hva det koste vil..
* Serveringen om bord (gratis eller ikke), at man har et godt utvalg og ikke minst bloody maryen ![]() * Underholdning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Oi! Glemte selvsagt underholdning. På lengre reiser er faktisk dette alfa og omega. Etter å ha reist FRA-ORD med en gammel LH 744 uten skjermer i setene, så skjønner en plutselig hvor viktig dette egentlig er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
At flyet går når det skal, og at selskapet ordner opp når det av en eller annen grunn ikke går når det skal.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
at flyet virkelig går
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Minst mulig PITA, pain in the ass!
Dette innebærer korte køer for sikkerhet og innsjekk, hyppige og presiese avganger, mest mulig plass til skrotten og gjerne litt å spise og drikke. På lange turer vil man ha god mat, mulighet for å sove skikkelig, og gratis og god drikke. Bonuspoeng trekker også opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Generelt:
Avgangstid når jeg er våken (ikke grytidlig eller veldig sent) At det går effektivt uten lange køer på flyplass, unngå forsinkelser. (Ikke Haterow om jeg kan slippe...) At jeg ikke sitter for trangt, at personalet er hyggelige og at jeg får spise matpakken min hvis det ikke er servering. Liker at det er sånt kart som viser hvor flyet er, men ellers foretrekker jeg en god bok fremfor underholdning. Bisniss: Fleksibilitet med avganger Komfort, service, tilgang til lounge (hvorfor finnes ikke noe slikt på innenlands på Galemoen???). Gjerne litt god servering - "the pleasure of offering you a cup of coffee free of charge" høres bare gjerrig ut. Plesjur: Pris Ikke sitte altfor vondt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Browncoat
|
![]()
At jeg blir med flyet. Pris selvfølgelig. Underholdning på lengre turer, på korte turer å holder det å kikke ut vinduet
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Longhaul uten PTV (bør være AVOD) blir mindre og mindre aktuelt for min del. FRA-LAX med kun mainscreen kontra ARN-KUL med 50 filmer, 200 CDer og spill , ja det er stor forskjell det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Foretrekker god service og velholdte fly,underholdning av forskjellige typer på lengre turer er også en stor fordel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva betyr Wfu? | Atterfenton | Småprat | 4 | 18-01-2015 23:23 |
Hva betyr Qantas? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 25 | 19-11-2014 12:26 |
Hva betyr dette ??? | LN-FHU | Flyforum | 3 | 21-12-2005 20:36 |