![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld/dag fra Blacksburg, Virginia. Har karret oss hit etter avreise osl-ewr lørdag siden cph-bos ble kansellert. Fantastisk flight og crew osl-ewr oppgradert for poeng fra plus til C. Fikk en oppgradering hos Hertz Ewr til noe som heter Hyundai Palisade. Hyundai er jo ikke så spennende, men den ligger godt på veien og har ordentlig cruisekontroll i motsetning til X7 i fjor sommer. På søndg car vi i Gettysburg (etter å ha startet dagen med joggetur på High line park i NYC. Blue ridge parkway anbefales, det samme gjør Natural Bridge.
Litt usikker på om vi fortsetter på I-85 eller tar I-77 ned til Charlotte på vei mot Atlanta i morgen. Nyt dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godt i gang med tirsdagen på Ris. Forkjølelse, kaffe og forum…men satser på å bli kvitt en av delene innen ikke alt for lang tid…biltur med den store italieneren er planlagt i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra BGO
Nettopp parkert bilen i P-huset og nå shuttle buss til terminalen. Var for kaldt til å gå. Litt tidlig ute. 30 min til boarding og det er litt mye. Så kunne lagt 10 min ekstra i køyen eller kjørt mer økonomisk til Flesland. ![]() Uansett, nå er det OSL og ALC. FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. I dag skulle man visst ut og shoppe etter div grønt som skal i jorda og hun med grønne fingre har funnet ut at det beste stedet for slikt er utenfor Horten og ikke Plantasjen som ligger i gangavstand hjemmefra. Så da skal man visst kjøre til Horten i dag. Først kaffe, frokost og så skal ett stykk arving i barnehagen
Last edited by Henshaw; 15-04-2025 at 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra gymmen på kontoret hvor man prøver å hente inn pusten igjen. Mye å ta tak i m så det blir nok ikke den planlagte korte dagen.
Planen er å simulere fredag i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra Hyttekontoret. Det ikke helt 100%, men jeg får innrede ett nytt om ikke alt for lenge samt skaffe en ny god stol her også. Kanskje Hytte-Kontoranneks er tingen?
Eventuelt bare utvide den ikke eksisterende vestfløyen. Ha en fin påske alle sammen ![]() Last edited by Tjab; 15-04-2025 at 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra heimen. Litt sent ute for avreise til kontoret i dag, men gjør ikke så mye da det er planlagt kun ett møte i løpet av dagen. Ganske stille, så får skuffet unna en del oppgaver som har ligget på vent. Hadde bilen på EU-kontroll i går. Gikk sånn passe bra, 5 lapper fattigere… Ha en finfin påske tirsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Kaffe, kake og Jägermeister er inntatt. God i gang med hyttekontoret, og det begynner lukte frokost her. Barna får luftes litt i bakken etterhvert. Så får jeg se hva min ego-luftetur ender som. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Nå er det time hos dekkhotellet så man må komme seg ut litt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her nytes en sen frokost, hjemmebakt brød med smør og brun ost sammen med rykende fersk kaffe. Siden blir det ut å få lagt om til sommerdekk.
Ha en fin fin tirsdag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Morgenmøte gjennomført her i prosjektet, tid for en kaffe og litt prating med de få kollegene som er på jobb i dag. Satser på en kort dag og forberedelser for tur østover i morgen. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Budapest. Straks bærer det hjemover med KLM etter en super langhelg i en fjong by. Dette blir også min første flight i KLM A321neo.
Ha en best tirsdag!
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 15-04-2025 at 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp ... Glad tirsdag fra Pensjonistsriket. Vel, ikke Florida, men litt lenger nord.
![]() Ble en liten tur med balja etter frokost. Ingen fisk denne gangen, de er lite bitevillige om dagen ifølge lokale eksperter. Men ser dem på sonaren, så de er der ihvertfall. Nå er det på tide å se om Trump har gjort mer faenskap med pensjonsfondet mitt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag kveld fra Oslo. Jobb og trening har dagen bestått i og etter en dusj nå så tok jeg like gjerne på meg Swiss first pysjbuksa som jeg vel har hatt liggende siden 2011, da US Airways var en fin fin måte på å fly mye first class på. Men blir ikke så mye chilling for i morgen er det dagvakt igjen, men etter 12 så slår det inn et helt annet taksameter kan man vel si. 150% tillegg. Uansett dagen i dag var hektisk, klokka vel inn 12k skritt på mobilen før arbeidsdagen var over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag | Hypern | Flyforum | 7 | 15-10-2024 16:16 |
Tirsdag | EB | Flyforum | 10 | 31-03-2020 15:43 |
G'tirsdag! | LN-MOW | Flyforum | 21 | 04-03-2008 21:16 |