![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Undertegnede tilbragte en dag i DUS 24apr....Jeg må sige det kan varmt anbefales.
Forholdene er fremragende. 2 rigtigt gode terasser, som det også fremgaaar af www.planespotter.com . Traffikken som såden er jo for de meste Lufthansa, Air Berlin, LTU og en den andre. Toppen igaar var en AN124 og LTU A330 i nye farver(DALPI). Især er terrassen på jernbanestationen outstanding. Her kommer flyene forbi på ca. 50 meters afstand..Solen i ryggen ...helt perfekt ![]() ![]() ![]() Hilsen Ole PS Var så heldig at jeg på samme dag floej med begge SAS A319..lige ind logbogen med dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Utelot du ikke en bindestrek i din henvisning Ole
![]() Egen spotterguide for DUS er i pipelinen - den er nå forøvrig hos lokale entusiast Henrik fra DUS og det blir trolig også en tysk utgave av den for DUS-Freunde.de. Denne guiden vil også ha en beskrivelse av flere spot en de to terassene - både vest og nord for flyplassen.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
I DUS var "pensionist spotterne" ude....sjovt at følge dem også Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og hva med mine tips da ?????
DUS er mitt andre hjem |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Alle tips om DUS er gode og blev brugt som det sig hør og bør Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
:clap :clap :clap |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei , nå ligger det ann til at jeg skal bo på Sheraton@DUS fra Fredag til Lørdag og får hele lørdagen "fri" , fant en spotterguide for DUS på http://www.plane-mad.com/guides.php?guide=DUS , så da er det bare å håpe at http://www.yr.no/sted/Tyskland/Nordr...en/Düsseldorf/ holder seg på 0mm nedbør og gjerne litt sol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
P.A. VIKING, det er en fire andre spots rundt DUS og spot G er vel kanskje det mest aktuelle - en fotgjengerbro over Bundesstrasse 8 perfekt for take offs slik vinden ser ut til å bli lørdag. Bildet under er hentet fra Google Maps og viser broen, og ikke minst vannhullene rett ved siden av.
![]()
Kurt Vi flyr LOT Last edited by LN-KGL; 04-08-2008 at 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Søndag ventet jeg på toget ved "B" og da var jeg på nippet til å stikke bort til "C" , men byger gjorde at innflygningen ble snudd stadig vekk, men så mange spotters med kikkert i området.
Last edited by sail4fun; 08-08-2008 at 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
DUS er en utrolig bra spotter flyplass. Spesielt nå når LH har begynt med 2 (3 ?? ) daglige (?) A340 flyginger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
For meg er ikke DUS et sted jeg står og "titter på jobben". Nei, det er gamlebyen og restaurant og bryggeriet "Zum Schlüssel". Ekte tysk hverdagskost og eget Altbier. Vurderer ofte på å ta en overnattingstur, men har ikke gjort det ennå.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser ut til at jeg får så mye tid også fredag at det nok både blir "kultur" og glaning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dusseldorf - transfer/spørsmål etc | sentry | Reiseforum | 34 | 21-09-2023 11:26 |
Dusseldorf i høstferien | Lennart | Bilder & foto | 7 | 22-10-2013 09:24 |
Oslo - Dusseldorf ! | -Daniel92 | TripReports | 1 | 19-01-2011 19:46 |
Dusseldorf 4. juli | WF-380 | Bilder & foto | 11 | 06-07-2010 00:12 |
Dusseldorf 16/17 og 18 Mai | Sager | Bilder & foto | 17 | 01-06-2008 13:25 |