![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg pendler altså hver uke mellom Stavanger og Oslo. Det er jo fint. Ikke så fint at Canonen min har tatt kvelden, men jeg har jo en Olympus C-5060, egentlig dykke-kameraet mitt, som backup. Fin anledning til å sitte å knipse litt, og etterpå sitte og prøve å fjerne støy og annet "kompakt-kamera-mikk-makk" fra bildene i Photoshop.
Disse er jo da selvsagt tatt gjennom vindu så det blir jo litt støy og flekker. Uten skrupler har jeg brukt tjuvtriks i CS2 for å bli kvitt dem. ![]() Så da er det bare å sette i gang. Winglets er tema, kommentarer kommer over bildene: Ikke lenge etter avgang fra Sola, høyresving mot Sigdal, rett over Stavanger. ![]() Winglet. LN-KKR. Trur eg. ![]() Nedstigning mot Gardermoen. Skulle ikke forundre meg om en eller annen konge gikk gjennom isen under oss. En gang. ![]() Av gårde Kåre fra Gardermoen. Fin og ny B737-800. Aner ikke reg. ![]() The Gaustadtopp to the right, Jomfruland to the left, according to the first officer. ![]() Prekestolen litt til venstre. Djeeezes, hvem var det som bestilte komprimering av det bildet? ![]() Den nye gods-terminalen på Ganddal i forgrunnen, Sandnes i bakgrunnen. ![]() Helt sikkert 100 fredede gravhauger som irriterer livet av de lokale bøndene samt skyggen av en Boeing på right base 36 til Sola. ![]() Takk for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Nydelige bilder Atck. Men har LN-KKR winglets?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Kan ikke si jeg er sikker selv heller, men mener å huske at det er en av maskinene sist i alfabetet som har winglets, foruten -800ene. F.eks -KKX
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Det er KKX som har winglets ja. Det er den som har Network Norway dekaler. Men nydelige bilder av sjeldne vinkler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nydelige bilder!!! Sist jeg fløy OSL-SVG i midten av april hadde vi nydelig vær og fikk lysefjorden på siden. Det var fantastisk! Og vinglets er bare evig kult og definitivt kommet for å bli!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjempefine bilder - morsomt å se bilder av DY sine winglets også!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flotte bilder av Winglets dette her, selv om kvaliteten på ditt kompaktkamera ikke er like bra som din Canon.
![]() Flere bilder tar vi imot. ![]() Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var flotte bilder! Jeg har litt sans for norske landskaper sett fra oven, og når du har med tøffe winglets i tillegg, blir det jo strålende!
![]() (og kongen gikk gjennom isen på Tyrifjorden, right?) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder som jeg hadde glemt fra sist jeg var på OSL. | TONROY | Bilder & foto | 2 | 16-05-2012 22:40 |
Blir jeg straffet om jeg tar en frekkas? | Ståle | Reiseforum | 9 | 05-06-2011 21:42 |
Å så glad jeg er for at jeg valgte Lufthansa! | CK | Flyforum | 13 | 23-07-2007 15:46 |
Jeg samler visst på noe jeg også... | Exiz | Samlerhjørnet | 26 | 07-09-2005 15:16 |
Torsdag skal jeg ut å fly NAS for første gang. Hva kan jeg forvente..? | morr | Flyforum | 12 | 01-06-2005 14:38 |