![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra ESNQ.Klarvär og -5.Ha en bedre dag.
Jeg var för EB idag!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg og! Men saa har jeg ikke lagt meg ennaa, da ...
![]() Sitter med fyr paa peisen, en skotsk i glasset og NRK Alltid Klassisk paa stereoen .. vet ikke hvorfor, men jeg har plutselig faatt trang til aa spille klassisk foran peisen om kvelden .. Fredagen lover pent vaer, smaakaldt og militaercharter .. siste lysning foer regnvaeret som skal vare hele neste uke setter inn. Sier meterolygen. Vi faar se .. er ikke imponert over kvaliteten paa vaervarselet om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I dag fikk jeg sove halvannen time lenger...luksus!!! Begynner ikke arbeidsdagen før klokken 10:00 på Reiseliv 2005 på Lillestrøm. Så blir det et møte på kontoret før det blir helg i 15-tiden. Ha en bra fredag og enda bedre helg...(...de to første ukene av januar er snart unnagjort...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen. Etter ihvertfall to uker med plussgrader hele døgnet våknet vi i dag til minus 2 og is på bilruta. Festlig, særlig fordi det var avreise kl. 06.50 og ikke 07.40 som vi pleier... er absolutt ikke noe A-menneske...
![]() Ingen elektroniske duppedingser som er på vei i min retning helt ennå, men det kommer forhåpentlig snart...
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra Lysaker
![]() Skulle ønske det var elektroniske duppedingser på vei til meg , men så vel er det nok ikke er jeg redd.. Vel vel. alt ok her i dag og det er HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG ![]() ... Off topic. Er det noen her som vet åssen en filmscanner funker ?? stapper inn negativene og får digitalisert bildene på den måten ?? (egen teori) Good elg folkens ![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Glad morgen fra FBU. V40 ble levert til liten rep. på morgenkvisten, og i kveld er det Nytt På Nytt igjen. Mandag blir det CPH-tur med Airbus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det blir det beste med Team Antonsen (Montreux bidrag) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
nei, det stemmer - blandet Nytt-på-Nytt og Først og sist (alle kaller det programmet for Skavlan, så hvorfor ikke bare "re-brande"?), men Team Antonsen er jo ingen dårlig erstatning... men neste fredag er de tilbake |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
Og god formiddag fra landet i Bærum. Vil heller være her enn i Kiruna (ugh), og nå skal jeg ut og lufte min "klassiske" Range Rover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Konica Minolta Dimage Scan Dual IV (puuuuh), som forøvrig er på tilbud om dagen. Skal visst være ganske bra til det meste, med mindre du har ambisjoner i retning av proffe bilder.
![]() |
![]() |
#12 | ||
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
En bilby på Fornebu hadde vært noe... Snart kommer Alfa 157 og nå skal Alfa og Apple samarbeide slik at nye Alfa`er kommer med Ipod - eller hva det nå heter?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Bilby på Fornebu, du... Det var faktisk noen som i fullt alvor lanserte tanken om at nye Fornebu skulle bli en by for pensjonister, og da foretrekker jeg at området heller blir seende ut som Ensjø.
Ellers må jeg bare nevne at biler som Volvo V40 og Saab 9-5 har vært utstyrt med IPod lenge allerede. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hva man putter i svenske biler er jo ikke så veldig interessant da...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Joda, er klar over at Bilia er i ferd med å flytte inn der, men fruen snakket med dem før vi sendte Volvon til Høvik, og de var tydeligvis IKKE helt sikre på når de ble operative på FBU... forsto det slik at det kunne ta TID! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Seoul | SQ 777 | Flyforum | 23 | 18-10-2012 23:10 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 14 | 24-03-2011 15:33 |
God morgen fra Tromsø! | TOS | Flyforum | 7 | 31-01-2007 14:06 |