![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann!
Vi skal en tur til Danmark og i den annledning planlegger jeg en tur innom CPH ![]() Men har ingen kjennskap til flyplassen fra før, så hvis noen kunne ha kommet med litt spotte-relatert info, som f.eks. hvilke dager vi bør være der? Når er det stor trafikk? Når kommer de "fineste" (smak og behag, menmen) fly? Hvor bør man stå osv... Hadde vært kjempefint om dere kunne hjelpe til ![]() Tændis |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Vet ikke om dette er en bra side, men: http://www.cphaviation.dk/spottersgu...tersguide.html
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kommer egentlig helt an på. SAS A340 går jevnt og trutt alle dager vil jeg tro, og Thai 747 sammen med Delta 767 er der vel hver dag. men på Lørdager får du i tillegg Singapore 777, Korean Air 747 og PIA 777. De fleste kommer vel fra tidlig formidag til tidlig kveld.
Hvor du kan stå å ta bildene har du jo litt å velge mellom. Flyvergrillen på Amager er jo den mest "standard" spotterplassen, og dessuten går det fint å komme seg dit kollektivt om du ikke har bil. Da vi var der kjørte vi også på Kystveien fra terminalen ut til RW22L, hvor det var fint å få bilder av fly som landet. Stilig med Øresundbroen i bakgrunnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tok shuttelbussen (gratis) fra terminalen og bort til P15/17 når jeg var i CPH for to uker siden
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for info
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotelltips for spotting i AMS og CPH | Laua | Flyspotting | 7 | 20-03-2013 15:42 |
Spotting AAL & CPH | Jens W | Flyforum | 11 | 08-09-2008 16:29 |
Spotting i CPH? | VC-10 | Flyforum | 1 | 24-03-2008 20:16 |
Spotting CPH | OJB | Flyforum | 7 | 23-07-2007 23:09 |
Terminal spotting på CPH og OSL | Someone | Flyforum | 7 | 03-08-2006 22:09 |