![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjapp i replikken eller bare vanlig serviceinnstilling?
Damen bak innsjekkingsskranken på en United Airlines gate i Denver, USA burde fått en premie for å være smart og morsom, samtidig som hun fikk frem sitt poeng overfor en arrogant passasjer. En fullsatt flyavgang hos United Airlines ble kansellert. En ekspeditrise booket om en lang kø med reisende. Med ett dyttet en sint passasjer seg frem til skranken. Han slengte billetten sin på disken og sa: 'Jeg MÅ bli med dette flyet og det MÅ være FØRSTE KLASSE!!!' Ekspeditrisen svarte: 'Beklager Sir. Jeg vil gledelig hjelpe deg, men jeg må først ta meg av dem som står i køen, men jeg er sikker på at vi skal få ordnet noe til deg.' Passasjeren var ikke imponert. Han spurte høylytt slik at passasjerene bak han kunne høre det: 'HAR DU OVERHODE PEILING PÅ HVEM JEG ER?' Uten å nøle smilte ekspeditrisen og tok tak i mikrofonen til høyttaleranlegget: ' Mine damer og herrer, kan jeg få deres oppmerksomhet,' begynte hun. Stemmen hennes hørtes klart og tydelig i terminalbygget. -'Vi har en passasjer her ved Gate 14 som ikke vet hvem han er. Hvis noen kan hjelpe ham med å finne hans identitet, vennligst kom til Gate 14. Takk.' Mens folkene bak ham i køen ramlet om i hysterisk latter, stirret han på ekspeditrisen med et gjennomborrende blikk, flekket tenner og ropte høyt: 'FUCK YOU!!!' Uten å blunke smilte hun og sa: 'Beklager mister, men du må stille deg i kø for det også!' BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
TurbopropFlyer
|
![]()
Veldig bra service vil jeg ikke si denne kunden fikk....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Tja, å forvente excellent service etter å ha albuet seg vei forbi en hel kø er vel i beste fall naivt. Jeg vil påstå at dette var svært bra service til alle andre som faktisk ventet på tur. Hvis han faktisk hadde billett på første klasse, så antar jeg at det var en egen preferred custumer skranke til han.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Denne hørte jeg første gang for over 15 år siden - men du verden - den er like morosm hver gang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Følger opp med en liten selvopplevd historie fra gate på Fornebu. I de gode gamle dager fikk man jo avis på alle flygninger med SAS, men det stod jo på et skilt over stativet at man kun skulle ta én, så ble det nok til alle.
En flyvert stod i gaten og hjalp til med boardingen da en mann forsynte seg grovt av samtlige aviser som stod i stativet. Verten roper bestemt men vennlig til han: "Hei du, hva skal du med de avisene?" Mannen ser litt forbauset opp og sier "Øøøøh hæ?" Verten: "Ja jeg ble bare litt nysgjerrig på hva du skal med alle de avisene, for det er jo åpenbart at du ikke kan lese" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hehe, den var god F35. PC, du hadde jo en fin en i går, care to share med resten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
He he! Utrolig bra historier begge to, herlig!!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi hadde 2 personer forleden dag som trodde de hadde bestillt billett til Reykjavik med Norwegian.
Litt underlig da dette ikke er en destinasjon på det ellers så omfattende rutekartet. Dette var noe som ikke ble oppdaget før ute på gate, og bagasje var i tillegg innsjekket. Endte med at de reiste til Rijeka, Kroatia med kofferten full av vinterklær ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hehehe. Blir litt nysgjerrig på hvordan slike folk er ellers - ser de "normale" ut, er de unge eller gamle, sogninger eller østfoldinger??! Hehe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vil tippe at de ser ut som folk flest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Har også hørt den før, men som vandrehistorie er den god.
![]() |
#12 |
OSL Slave
|
![]()
Men jeg har faktisk hatt en på checkin som har sagt det når jeg spurte om id, og jeg svarte da selvsagt, nei hvem er du ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hun som skriver denne historien på PPRuNe er cabin chief hos KLM longhaul,
Never look a goat in the eye Er også en announcement fra Bruce Dickinson på side to i samme tråden.... Mvh, |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt morsomme fly-reklamer fra India | Robin882 | Bilder & foto | 0 | 10-11-2010 23:46 |
Dagens gode flypassasjer historie | Bizflyer | Flyforum | 3 | 27-11-2006 19:09 |
[HOT] Dagens fine historie fra "over there" | Utflyttet | Flyforum | 3 | 03-05-2006 07:06 |
Veldig OT: Men Gøy - Dagens historie | Bizflyer | Flyforum | 1 | 18-01-2006 16:16 |
Morsomme fly | plane-spotter | Flyforum | 17 | 15-01-2005 13:39 |