![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var man i Oslo og har gjort noe arbeide og skal legge seg. I dag tror jeg vi bestemmer oss for å nedgradere Plaza fra "OK" til "tja". Natti.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen Norge! Dagen er gjennomført med pusting av luft i trykk tilsvarende FL240. Det gikk ikke så lang tid før det begynte å prikke både her og der (bein/armer) og synet begynte å bli dårligere. Jeg trivest best i normalt trykk, helst rundt 1013 hPa
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften fra Atlantaområdet .. her kan Obama være Obama, for den nye sesongen med College Football ('fotball', altså) er i gang, og South Carolina spiller mot North Carolina på ESPN .. og siden kona gikk på USC er det svært lite som er viktigere enn Gamecocks ... Oh well ... collegekulturen de har her borte er vanskelig å forstå for en utlending.
Nydelig dag, travelt på jobben og lite som tyder på at det blir lugnere i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Snart på tide å dra på jobb. Blir også dobbelt opp idag da jeg i kveld skal jobbe her http://www.kongenepahaugen.no/ som frivillig......lurer på hvordan jeg ble lurt med på det
![]() ![]() ![]() Last edited by Someone; 29-08-2008 at 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Endelig fredag
![]() Har et tre-ukers prosjekt, som endelig blir ferdig i dag, og som kan da overleveres ut og vekk fra IT. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god fredag fra hjemmekontoret. Frøkna våknet før 6 i dag, så nå har vi gjort unna en times tid med Disney Channel og nå er vi over på NRK Super. Det er velpå tide å få på henne noe klær, så vi kan ta en tidlig tur til barnehagen. Blir å leke seg med litt tall i dag også, og finne en ny dato for telefonmøte med NYC (de ville ikke ta det på mandag... noe med en national holiday... hmph). Solen skinner over Asker, og kanskje det blir en hyggelig lunch i dag også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra vest...her ble det full Obama kveld...en straalende tale....
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Trøtt som en strømpe. Har hatt sen vekter hele uke, og det har vært travelt som få. I går var jeg ikke hjemme før 0100. Det har gått rimelig i ett i flere dager. Så nå håper jeg at dagen i dag blir litt bedre. Lyspunktet er at det er frihelg. Og det er gravøl for min gamle arbeidsgiver i helgen. Så da har vi i alle fall noe å glede oss til :-) Ønsker alle forumister en god fredag og en trivelig helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag, sommerlig over hovedstaden, utrolig så mye hyggeligere det blir på den måten...
I ettermiddag kommer barna igjen fra Halden, så da må vi jo finne på noe gøyt i helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God dag fra hovedstaden - morgenkaffen er på plass i magen, solen skinner og det ser jo til og med ut som det kan bli en fin helg!
Seilfly, jeg var på samme opplegg hos FMI på UiO - ganske artig og lærerikt å være med på. De som driver med flyging på en eller annen måte og får mulighet om å være med i lavtrykkstank bør takke ja! Kjekt å vite hvordan kroppen reagerer på forskjellige høyder. FMI har hatt kurs i NLF-regi et par år på rad nå. Ha en strålende dag!
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Nidaros
![]() UEFA-cupen igår : Viking ---UTE !!!! ( Djizzes.... ![]() Stabæk -UTE !!!! I tillegg klarte ikke Brann CL-kvalet ( bombe....NOT ) Som sagt i gårsdagens "God- morgen-tråd ".... Nok engang er det Rosenborg som skal redde Norges E-cup-ære ![]() ![]() ![]() Men uansett: Ha en strålende fredag folkens, jeg har det ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Rolig nå. Det er vel strengt tatt 2 lag igjen til å redde denne æren, men uansett: Ha en strålende fredag og helg alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
[QUOTE=Hickok;298893]Rolig nå. Det er vel strengt tatt 2 lag igjen til å redde denne æren, QUOTE]
Joa veit det ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, det ser ut til å bli nok et år hvor jeg må heie på utenlandske lag i Europacupene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble en bedre middag på "Amundsen & Nobile" igår, ja! Mozzarella in Carrozza og kalvefilet med sopp og portvinsaus. En flaske Dolcetto di Dogliani passet utmerket. På hjemveien ble det et kjapt glass på et smekkfult Enoteca.
Solen skinner over Nærsnes. Det blir nok en tur med cab'en til plastikkpusher Lars på Strømmen for å se om han har fått inn noe nytt. Kroppen er såpass i gjenge at det muligens blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en fin dag!
![]() |
#16 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
*Kremt*......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() 14 mørke år har gjort at jeg har utviklet et sunt hat mot Rosenborg.... ![]() ...og Brann...ja Brann er Brann..... Last edited by Someone; 29-08-2008 at 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra lunchbordet i Mosjøen!
12 grader og lett overskyet i dag. Har arbeidshelg @ MJF og skal styre showet der fram til onsdag om jeg ikke tar mye feil... Ellers fint lite å skryte av! E!
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen fra Bangkok | HMWK | Flyforum | 24 | 07-06-2013 23:28 |
God fredag morgen fra Hanoi | ENGM 911 | Flyforum | 42 | 23-02-2013 12:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
GOD Fredag morgen fra Bainbridgefergen! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 23-01-2009 18:00 |
God fredag morgen fra ATL | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-11-2005 19:12 |