![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det blitt 17 mai, mine venner!
Gratuelerer med dagen! Håper derer alle får en bra dag! Her skal det feires fra tidlig morgen til sen kveld! Jeg ønsker alle en fin feiring! Hurra!!!! BF ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Gratulerer der borte! Blir aa henge ut flagget paa morrakvisten og slenge paa seg Stabaek eller landslagsdrakt tenker jeg ... Atlanta er ikke kjent for overdaadig norsk 17. mai-feiring. Faar ikke engang skikkelige poelser ....
Kanskje blir det familiefremvisning av Flaaklypa Grand Prix..?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Gratuerer så mye med dagen alle sammen
![]() ![]() ![]() Her skal det jobbes nesten hele dagen. Flyene går, selv på slike festdager..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Gratulerer med dagen og hurra for 17.mai !!!
Da er jeg klar til å forlate dette vakre, kalde og bløte landet :-) Her på Skotterud, mellom SUMAK og BEBIS (litt sør for Kongsvinger) er det nå 1,5 grader og meget tjukt regn, meldt snø på morran. Skal si jeg ser fremm til å feire 17.mai i Analipsi på Kreta senere i kveld. og spotting i 1 uke frmover, har innflygingen til LGIR/HER RW27 rett over hotellet Ønsker alle en trivelig 17. mai.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Gratulerer med dagen, alle sammen, om dere har fri eller holder verden gående.
Det blir hverken flagg, russ eller korps der hvor jeg er, men ambassadøren i Kuala Lumpur har invitert på is, brus og pølser. De siste håper jeg han har fått fløyet inn hjemmefra, men i så fall må han nok koke dem selv. Wienerpølser er vel noe av det minst halal som finnes. ![]() Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Oi i helsike ... dere som skal paa jobb paa OSL ... dette ser morsomt ut! Screenshot tatt 0449LT ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hurra for 17. mai!
Her i Emiratene feires dagen saa langt med straalende sol og 32 grader. Blir en kald pils paa balkongen naa paa morgenen, og saa i seng for aa sove, kom akuratt av nattevakt, og skal paa igjen i natt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen fra Bergen! Her er det som vanlig strålende sol, og er meldt opp til 14 grader i dag med lett nordlig vind. Her er det besøk fra USA og nå er det bare litt igjen før vi skal ned til byen og se på salutten, morgenprosesjonen og alt annet som er godt og Bergensk!
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hilsen fra nabolandet! Håper dagen blir vellykket!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Langevågen, Ålesund!
Her våkna vi av salutten kl.0700, vêret ser lovendes ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er det vel å få på ungene finstasen etter at de har fått i deg frokosten. Ha en fin dag ![]() ![]()
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
En riktig god morgen, og gratulerer med dagen
Her er det 1.3 grader og antydning til sludd..... Dagen feires hjemme, blir vel å driste seg ut og se på toget i nabolaget før det blir familieselskap i ettermiddag Ha en fin dag alle sammen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ha en härlig 17 mai från Ljungsbro!
Här regnar det och är 8 grader. Smafälligheten har arbetsförmiddag i dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen fra København. Sol og 15grader her i den gamle hovedstaden. Her skal det definivt feires, må bare få strøket skjorten og plukket ut slipset først. Blir en god frokost før det blir å gå i 17 mai tog sammen med et par tusen andre (eller verdens best kledde demonstrasjontog, som en danske kalte det) også blir det fest ikveld. Sprudlevannet og voksenbrusen er lagt på kjøl så nå kan dagen bare begynne.
![]() ![]() ![]() ![]() Ellers var det full fest i leiligheten under meg i går noe som ikke ga den helt beste søvnen, ihvertfall ikke når tullingen har utrolig dårlig musikksmak.....men jeg har også høyttalere og subwoffer. Med tanke på stemningen så bør vedkommende ha litt tømmermenn idag så da er spørsmålet om jeg skal vise nåde og bare spille AC/DC på full guffe nå imorgentimene eller om jeg skal sette på noe Dimmu Borgir og virkelig drive fanden ut av (eller er det inn i) veggen ![]() ![]() ![]() Last edited by Someone; 17-05-2008 at 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fod morgen
![]() Gratulerer med dagen ![]() I dag går turen til BOJ og VAR eller bulgarsk 3kant drama som vi kaller det ![]() Ha en fantastisk feiring ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Knivsta, Märsta och Sigtuna!? Vi börjar bli en stor lokalklan här nu!
Regnet öser ner men en tanke är väl Skansen senare idag och sen middag med några bekanta. Flaggan hänger ute och alltid provocerar det väl någon ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her i Oslo nord-øst snør det for øyeblikket...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen fra NCE.
Her er det ihvertfall opphold, men ikke noe sol. Grei temp. Her blir det vel litt spotting foer middag, og etter middag..... ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gratulerer med dagen 17 mai | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 17-05-2011 21:27 |
Gratulerer med dagen.. | Egenes | Flyforum | 16 | 08-10-2009 16:11 |
Gratulerer med dagen... | jcnorway | Flyforum | 5 | 13-07-2009 16:06 |
Gratulerer med dagen! | TOS | Flyforum | 1 | 25-03-2007 15:01 |
Gratulerer med dagen !! | LN-HAT | Flyforum | 6 | 02-10-2005 23:44 |