![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nok en spottetur i dag.
Som dere har sett maaaaange ganger tidligere, så har vi et enormt utvalg av Fokkere på KSU. De var selvfølgelig også innom i dag. Ellers var det ikke så mye spennende, Lufttransport LN-MOC og CHC Helikopterservice LN-OQF var vel dagens "høydepunkter" om man kan kalle det for det. Nok tørrprat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vel, det var dagens "Fangst". Da blir det ikke flere bilder fra meg på Kvernberget på en liten stund, Men jeg lover å komme sterkt tilbake med bilder fra Dusseldorf om ca 14 dager. Takk for titten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Beautifult..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nydelig!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig bra, skarpt og fint med flotte farger.
Men er det SNØ vi ser på bildene? Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Fine bilder!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bilde nummer 7. Er det bare meg, eller er de ganske kjapt inne med hjula der....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja la merke til det på bilde 7 jah!!
Ekstremt hvor kjappe de er med å ta opp hjula!! Men fokker 50 er jo kjent for det da, husker på tromsø da fokkerne brukte å fly her, ikke før de hadde dratt i stikka så var det opp med hjulspaken å hjule gikk opp rimelig kvikt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotters
![]() Trukke det er snø nei, men noe kalkgreier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tja...., hvis det er det hvite i nærheten av rw som refereres til som snø, så er det vel rester av urea etter vinterens strøing.
Når det gjelder hvor kjappe F-50 er til å ta inn hjula, så er det vel i alle flygeres interesse å "renske" opp flyet så raskt som mulig etter take-off, og hva skal man egentlig med en haug hjul hengende nede og lage motstand når man har positiv stigning på instrumentene....???? Ja, vi har et "enormt" utvalg med F-50 på KB, men tro ikke at det er snag alt som kalles "Kansellert p.g.a. tekniske problemer".... Med den gjengen som sitter i SAS-systemet er jeg ganske sikker på at reisende over KB også er offer for "taktiske" kanselleringer. Hvis F-50 hadde hatt så mange faktiske feil og mangler som kanselleringene på KB skulle tilsi, er dette en av verdens farligste flytyper å fly med. Lurer på når KB Vekst skal slutte å være så naive og finne på noe annet enn å skrive "sytebrev" hele tiden...?
![]() |
#10 |
www.lch78.net
|
![]()
kanskje det er flass?
![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Veldig pen serie Sager!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De tok opp hjulene ganske raskt på den turen der ja, men det var den slappe climbouten som overraska meg.
Denne takeoffen kan nesten sammenlignes med takeoffen til AN-24 og lignende. Virket ikke som de hadde det travelt med å klatre ut. Det ble en kald dag på berget i går, men jeg kan vel si meg fornøyd med bildene. Takker for kommentarer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Må legge til at det første bildet er et veldig tøft bilde!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Disse var jo riktig bra!!!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Synes Fokker 50 tar seg fint ut i SAS sitt fargeskjema.... Synd hvis de en gang forsvinner...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Synd hvis de en gang forsvinner...
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er jeg ikke enig i!
Bli kvitt de!!!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Backup booking samme rute, samme dag - lov? | TommyL | Reiseforum | 9 | 19-07-2013 17:06 |
Samme reise, samme fly, ulik pris | imm | Flyforum | 1 | 13-05-2009 17:34 |
Kvernberget - 10.04.2008 (Inkl. Adria Charter) | Sager | Bilder & foto | 7 | 12-04-2008 00:11 |
Kvernberget - 03.04.2008 (med ny optikk) | Sager | Bilder & foto | 10 | 05-04-2008 01:30 |
Det samme beltet blir tatt av den samme piloten -hver dag | Desk pilot | Flyforum | 44 | 26-10-2007 19:04 |