![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Vigdis feltet.
Intet er så kjedelig som et forum på nattestid ![]() ![]() Ha en flott dag alle Forumister!!
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Da er det bare å male ferdig parolene og så skal man stille til marsj. I år stiller jeg med to paroler: "Lavere kurtasje" og "Lønn etter forbruk".
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg vil helst gå under parolen: Ja til ingenting og nei til alt! God natt og skål! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.lch78.net
|
![]()
god morgen fra nord også.. her sitter man på jobb (som vanlig) men det blir en kort dag i dag
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra OSL.
Første arbeidsdag etter 2 ukers fri... zzzZZzZzz.... Tungt å stå opp så tidlig igjen. Men etter flyttesjauen er det da litt godt å være tilbake på jobb så man kan slappe av litt igjen. ![]() Ha en flott dag, alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Madrid. Her skinner solen idag også. Blir å gjøre litt arbeid på oppgaven idag også også blit det en liten tur ut i byen i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Skal si det er deilig å slippe å stå opp til vanglig tid i dag. Kjenner at kroppen trenger dette.
T minus 1 så er det på vei til London og, så da er livet egentlig ganske greit. ![]() Ha en fin dag folkens. ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner ikke, men jeg tror det kan bli en fin 1. mai feiring på Youngstorget og rundt om i byen. Ser frem til å møte gamle kjente.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag från Sigtuna,
Det blev en god 3-rätters igår med fröken I. (som nu sitter på SK123) med tillhörande vin och andra ädla droppar. Mindre än 24 timmar kvar till min "BeNe 2008" tur. Önskar alla forumister en riktigt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Jersey City. Overskyet med trussel om en og annen byge i kveld. Men da er jeg paa vei hjemover igjen med SK910 sete 0A. Naa skal det handles ekstern harddisc 500 GB.
Ha en fortsatt fin dag.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Norge ut av Golfstroemmen!
![]() 'Formiddag fra Alpharetta. Er hjemme i dag .. maatte kjoere kona paa legevakt i natt med store smerter, men heldigvis var det ikke noe alvorlig. Imidlertid maa jeg vaere sykepleierske i dag (nei - jeg har IKKE uniform) saa etter aa ha vaert paa apoteket sitter jeg naa i godstolen og smaadupper .. Foerste mai i USA er som foerste juni eller foerste september. Ikkenoe spesielt og ingen protesttog. Amtrak gaar som vanlig, det er det naermeste vi kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Portland hvor vi absolutt ikke skulle ha vaert naa..."Vog'en" paa The Big Island forverret seg betydelig paa Tirsdag, saapass ille at vi begynnte aa kjenne det i halsen. Den lille Italienerinnen har astma fra tid til annen, og etter et besoek paa ER fant vi ut at det var klart best aa forlate kilden til problemene...saa vi kom "hjem" med Hawaiian i gaar kveld....og setter kursen for The Oregon Coast som et lite plaster paa saaret....har ennaa en bryllupsdag igjen aa feire....Vi kunne tydelig se the "Vog" en omtrent svart taake laa ned til ca 100ft over sjoeen....den blokkerte ogsaa all vind...det var vindstille over hele oeya....selv nede paa stranden....men minutter etter take - off fra Kona var havet fullt av "white tops" og vinden var sterk paa Honolulu....
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Hard feiring med nye kontoret i går, ikke mye igjen av meg nå..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld
Da er dagen snart over, og jeg har hatt min første dag i ny jobb. Ganske vemodig å ikke jobbe med CO i dag. Men utfordringene står i kø, og det blir noen spennende uker fremover. Utrolig mye som skal på plass i løpet av et par dager og overtagelsen av NB handeling på Mandag. Utrolig morsomt å være med å bygge opp noe. Ønsker alle en god kveld. S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |