![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]()
Southwest har malt ett av flyene sine til ære for sine ansatte ved Chicago-Midway og og som en tribute til Illinois stat.
http://www.jetphotos.net/user-upload...on_Cloud-1.jpg http://images2.jetphotos.net/img/1/0...1208261340.jpg Lekkert ![]() Last edited by LN-AØR; 15-04-2008 at 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,384
|
![]()
Noen glemte visst at fly har halepartier også, i alle fall den vertikale delen av halepartiet, som ikke står i stil med resten av flyet. Resten av malejobben er morsom og det er morsomt at flyselskapene prøver seg på noe "nytt" og mindre trygt enn å kjøre samme kjente kjedelige linja med standard livery!
__________________
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,036
|
![]()
Fysj....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,382
|
![]()
Ikke særlig vellykket...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Stilig paint scheme
![]() De må jo vise hvilket selskap som opererer maskinen. Reklame vet du Seilfly ![]() Uansett...fortsett slik Southwest, gjerne med N270WN og N271LV ![]()
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Vellykket!
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,220
|
![]()
Synes den faktisk var litt stilig, selv om halen var litt "påsatt"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Vanvittig bra tolking av Illinois flagget. I høyeste grad vellykket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
Grusomt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,352
|
![]()
Bob bob! Mindre vakkert.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2008
Posts: 422
|
![]()
Herlig! Morsomt at noen tør å skille seg fra andre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 308
|
![]()
Hehe, her var det delte meninger gitt
![]() ![]()
__________________
------------------ Marius |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,278
|
![]()
Kunne vært ok, dersom de hadde husket på halefinnen, som nevnt lenger opp her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
en smule fytte f..n og he**vete, men ellers fin :-)
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,593
|
![]()
For de som faktisk bruker halefinna til noe, tårnflygelederne, er det en uting at enkelte flyselskap forandrer denne i hytt og pine. Sånn sett har Southwest gjort det rette.
K |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2007
Location: BOO
Posts: 210
|
![]()
Synes det var et fint scheme jeg.
__________________
trdspotters.net Mine bilder på jetphotos.net Upcoming Flights: BOO-OSL-CPH-NRT-ICN-TPE-HKG-ARN-OSL-BOO ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Meget Meget sjelden gjest på Tromsø i dag! | LN-KRF | Bilder & foto | 19 | 28-08-2007 22:38 |
Vellykket evakueringstrening | Concorde | Flyforum | 2 | 24-01-2007 17:52 |
OT: Meget OT Færger | sk931 | Flyforum | 4 | 12-05-2005 13:28 |
Foerste dagen vellykket saa langt... | dc-8-63 | Flyforum | 3 | 21-09-2004 23:15 |