![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'whatever! Et smaakaldt Alpharetta hilser! Her gufser det rundt hushjoernene - blesten fra Chicagosibirsk har ikke gitt seg ennaa. Og dette er hva vaermannen sier om mandagen:
Partly cloudy skies. Slight chance of a rain shower. Low 34F. Winds NW at 10 to 20 mph. Overcast with showers at times. Snow may mix in early. High near 50F. Winds NW at 10 to 20 mph. Chance of rain 40%. Sne i Atlanta midt i April??????? Global warming, my ass ...... ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
N/A
|
![]()
God mandag ja.. Akkurat hjemme fra jobb etter en litt vel sen maskin fra CPH, så nå er det straks tid for å begrave seg under dyna inntil arbeidet nok en gang kaller...
![]() ![]() ![]() (...og før noen prøver seg med morsomheter i den sammenheng, så vil jeg bare si at jeg tenkte på det først, men lot den ligge... ![]() Last edited by KennethGS; 14-04-2008 at 04:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Flytoget. Denne morgenen gikk bedre enn forrige mandag, og nå er jeg strax på vei mot Gærningmoen i full fart for å nå "fakiren" aka SK844 06:30 til ARN. Klar for noen nye dager i "apburen". Nå skur jeg opp lyden på iTunes og satser på å sove meg opp til hovedflyplassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen. Blir en "innedag" på kontoret med mye papirarbeid... Håper på en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
OSL Slave
|
![]()
Gooood morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Scanair.
Håper på en fin vakt idag, har vært en del slitsomme på meg. Snart er det ferie wheeeee CK håper det nye setet ditt er ok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Fikk akkurat en sms fra en meget fornoeyd liten Italienerinne....som endelig har funnet et flyseskap her borte som er prositivt anderledes....hun som ikke har forstaar at jeg tar bilder inne i fly, sendte 2 bilder fra interioeret foer de hadde taxet.....Virgin America fikk terningkast 6 fra henne....servicemessige er det som det var 25 aar siden....de ansatte satte pris paa kundene....interioeret var ogsaa anderledes....noen har gjort noe nytt....3000 MP3 fallt ogsaa i smak (hun lurer allrede paa om dette kan hackes....
![]() Klare ord om hvordan hun kommer til aa fly til/fra SFO (noe hun gjoer hver uke fremover)....Alaska, som hun selv har jobbet for i 7aar...fikk terningkast 1 forrige uke....
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Købehavn. Litt disig i morgentimene, men ser ut som om det skal bli sol etterhvert. Slik kan vel også formen min beskrives som. Det skulle vært flere lørdager og færre mandager.......vel vel, snart blir det å komme seg til lesesalen og få jobbet litt på oppgaven. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Bergen.
Når man allerede klokken 0630 ser alle utsikter til en bedriten dag vet man at det er bare å se frem til resten av dagen. Men nå er det dusj og avgårde til en kunde for noen møter. Ha den dagen dere fortjener! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Lufthansa har fått nytt interiør i noen av sine A321 - belysningen ombord er visstnok ganske så lik Virgin America sin...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Majorstua. Sitter i leiligheten til en kamerat og våkner til liv, klar for en ny dag. Dette er den siste hele dagen jeg har i Oslo. Planen for dagen er å komme seg ned på Comfort Børsparken Hotell og sette fra meg bagasjen min før jeg tenker å utforske Grünerløkka for alt det er verdt og ta en tur til frisøren. Akkurat nå lurer jeg på hvor jeg skal innta dagens første måltid. Deli de luca frister.... Slikt har vi ikke i Stavanger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Her er det full fart på jobb allerede. Dagen går med til anbudsevaluering av en av våre potensielle leverandører til prosjektet. Mye lesning og kommentering med andre ord. Med et godt hode går det bra. Ha en fin dag alle og fin uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Ble til at vi forsov oss i dag ja
![]() Har vært på jobb en stund og det er konsumert noen kopper kaffe allerede før kursen settes ut av kontoret og møte senere på dagen. ![]() Vel vel, ha en fin dag da folkens. ![]()
![]() |
#13 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Gudd mårning!
Greetnings from Bergen. Kaffien er på plass, pc'en starta, og eg har allerede komt i gang med ein del av dagens eventer. Ha ein fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Skal si det var fart i sakene i denne tråden en mandags morgen!
Her i sør er det fint vær i dag. Og da er det typisk at jeg skal tilbringe hele dagen på kontoret som for sikkerhets skyld ikke har vindu ut. Jaja, så slipper jeg iallefall å sitte og drømme meg bort på utendørsaktiviteter. Var det forøvrig noen av dere her inne som ble tilsnakket av politiet på taket til den nye operaen kl 0417 natt til søndag? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Da var passet med visum til Kina hentet - bare en drøy uke igjen til jeg svir av hele 20.000 bonuspoeng... ! Operaen - fin bygning, men er ikke overbegeistret. Men den kan tydeligvis brukes til mye, uten at jeg har tenkt å teste ut noe særlig annet enn Don Carlos til høsten og en middag i brasseriet i løpet av våren....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
man takker.... På magisk vis hadde 17F blitt il 11A! Godt med benplass, og frokosten smakte! Takk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
CK: Har du fått PM fra meg? Venter på svar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Da var man paa plass ved Det Store Veikrysset ... etter aa ha maattet fram med isskrapen ... ugh!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Mosjøen!
Solen skinner ned på oss og vi har behagelige 5 grader i lufta! Og vi kan med trygghet si at sommeren her her, he he, i alle fall etter gammel tradisjon så var det vel 14. april som markerte skille mellom vinter og sommer... Skal jobbe ettermiddag på MJF denne uka så vet dere hvem som har ansvaret for sektor Helgeland ![]() Og igjen, gratulerer til Widerøe som i dag tok i bruk sin nye Q400 ![]() E!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
och en god eftermiddag fran STOKESEK dar vi saknar lite bokstaver pa tagentbordet. Ser ut att bli en riktigt lugn och behaglig kvall pa jobbet, ett uttalande som jag troligen kommer att fa ata upp. Sommardack pa bilen gav en tyst tur till ARN idag!
Onskar er alla en riktigt fin dag! Last edited by Savipix; 14-04-2008 at 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mandag:-) | EB | Flyforum | 13 | 25-02-2019 18:13 |
Mandag:-) | EB | Flyforum | 18 | 07-05-2018 20:14 |
Mandag:-) | EB | Flyforum | 13 | 30-10-2017 23:15 |
Mandag:-) | EB | Flyforum | 20 | 10-10-2017 14:39 |