![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
CO er best i klassen .. iallefall saa langt ...
http://www.chron.com/disp/story.mpl/...z/5692019.html Continental has yet to be singled out in connection with the FAA probe and has said it received a clean bill of health when the first phase ended earlier this month. "We have been able to operate our full schedule because we are in compliance with safety regulations applicable to our fleet," spokesman Dave Messing said in an e-mail, also noting that Continental doesn't fly Boeing MD-80s, which have caused American to scrub about 2,500 flights over the last three days as it tries to comply with a federal directive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg vet ikke helt hvorfor, men det at CO var best i klassen overrasker egentlig ikke i det hele tatt. Har bare et inntrykk at sakene det i gården for det meste er skikkelig på stell.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
For å sitere Dag: "Jeg sover godt om natta, og til FAA: Bring it on! We're ready!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Flott, Dag........
![]() Reidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Way to go CO.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oppfattet det mer i retning som om dersom en person i tilsvarende stilling i et hvilket som helst selskap ville jeg hatt et tilsvarende godt inntrykk.
![]() |
#9 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Dag har nok et mer nøyaktig antall. Det er nok gode muligheter for en AVOD maskin i August. Og for å helgardere, så bestiller du sete mellom rad 7 og 16. Der er det strømuttak. (AVOD maskinene har på alle rader) God tur S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Men styr unna Ship 119
![]() Spøk til side: Jeg fløy fire legger med CO den siste uka - kanskje de du tenker på OSL-EWR-MCO-EWR-OSL - og er godt fornøyd. Ship 119 var i overkant sliten, men det var de beste turen takket være learjet som plasserte en flyinteressert fyr ved siden av meg (han overbrakte beskjeden, learjet ![]() Det eneste problemet er egentlig Newark som på ettermiddag/kveld kan være kaotisk og det er trangt om plassen i lufta over NYC. På torsdag tok det 82 minutter fra oppsatt tid til vi var i lufta. Mesteparten av tida var i "aktiv taxi". Det synes jeg er kjipt siden da vil du gjerne hjem - og 82 minutter er lenge og vanskelig å ta inn igjen. Vi klarte ikke det på torsdag, men det var fint vær på Vestlandet: ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvilket ship hjem ? AVOD ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ifølge a.net har nå 101, 102, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ,112, 113, 114, 115, 130, og 140 fått AVOD og det hevdes også der at 23 av 752ene skal ha fått AVOD innen Juni
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk, kjekt å vite....... Har neste 4. juni !! Deretter september.......
Og neste år allerede to stk CO39/39 jan og feb 09, og da har vel alle det ?? "Kjekt å ha" når avgang er ca. kl 11 på formiddagen. Hjem bare sove på 16C ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En ting til, open-jaw OSL-EWR-CPH ( eller omvendt ) hadde vært ideelt for Someone !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Men i januar 09 er det nok OSL som gjelder. Etter planen blir jeg Oslobeboer for godt (ihvertfall inntil videre) fra juni da jeg begynner i "onkli" jobb i august |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Jeg fløy med Ship 110 hjem og den hadde AVOD.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Innen august har alle 752ene AVOD
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kjenner du en flyinteressert gutt 11-13? | ENBOChrister | Småprat | 7 | 01-12-2012 11:02 |
SAS flink med gullmedlemmer når noe går galt | Fnate | TripReports | 6 | 13-02-2011 16:14 |
Bli kollega med DagJ | CK | Flyforum | 0 | 14-08-2008 10:46 |
Gutt falt ut av fly | Trety | Flyforum | 0 | 12-11-2004 09:59 |