![]() |
|
![]() |
#1 | ||
Browncoat
|
![]()
På Aftenpostens nett side så er det en test om hva slags turist man er. Link her
Jeg er en Partyturist (63%) ![]() Quote:
Quote:
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 11-04-2008 at 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ble 80%
Quote:
Quote:
Ja hva skal man si.....er definitivt ikke helt feil ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette stemte bra!
Jeg ble; Den eksklusive Du har sansen for luksus og velvære. Du reiser gjerne langt og lenge, og betaler mye, for den helt spesielle ferieopplevelsen. Følelsen av eksotisk paradis er viktig for deg. En kort og luksuriøs storbyferie i Europa er heller ikke utelukket. I tillegg reiser jeg interkonti på biz når jeg skal på ferie, så ja dyre vaner er meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med tanke på at jeg snart runder "førr" så passer det vel med "Voksen eventyrer" og "Den ekslusive"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hmm..83% "Den eksklusive" og 73% "Voksen eventyrer". Føler meg umiddelbart dobbelt så gammel som jeg faktisk er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Crew Chief ass.
|
![]()
Charterturisten
Sammen med familien reiser du gjerne til et søreuropeisk land i sommerferien. Dere har sikkert prøvd Kreta og Tyrkia før. Vært i Bulgaria allerede? Det som teller for deg er en trygg og avslappende ferie sammen med dine nærmeste. Du gir blaffen i om du treffer naboen på ferie, så lenge du får sol, varme, god mat og fornøyde unger. 81 % | Charterturisten 73 % | Partyturisten Så sant så sant ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg ble 65% Voksen Eventyrer og 63% Kul-tur-isten... Safari, Transsibirske jernbanen og Inkastien... Alle 3 vil jeg reise på
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Shoppingturisten
Storbyferie er din greie. Har du råd, reiser du gjerne til New York. Du har vært i London, Paris, Roma, Berlin, Barcelona ... ja, du har iallfall vært i mange byer og kredittkortet jobber seg glohett mens du svinser fra butikk til butikk. Jaja, dette tror jeg er så langt fra sannheten som det er mulig! Jeg bruker nesten 5 minutter på å få fnatt i en butikk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Idiotisk.
Valgmulighetene i svaret passet sjelden med det jeg ønsket å svare. De mente jeg var "vaneturisten" som foretrekker campingvogna på Larkollen, og det stemmer så lite med mine feriepreferanser som det overhode går an! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jo, jeg synes definitivt det kvalifiserer som "dyr vane". Jeg har ihvertfall problemer med å se at det skulle være noen billig vane.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Og det er en dyr vane.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er en meget dyr vane. Man skal være ganske snill med seg selv for å betale en tusenlapp i timen for å sitte bedre.. :-) På den annen side er det lite sannsynlig at han får en sunnmøring i nabosetet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jeg vet dette er uskyldig morro, men likevel: Den dagen du trenger et dataprogram for å vite hvem du er, ja, fra den dagen har du et virkelig problem ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Vaneturisten
eller Kul-tur-isten
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva slags bombefly? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 12 | 12-12-2014 20:58 |
Den store "hva kan en turist gjøre i Stavanger"-tråden(2012) | robertaas | Reiseforum | 14 | 18-02-2012 10:16 |
Hva slags fly flyr... | EB | Flyforum | 7 | 08-03-2008 19:52 |
Hva slags fly? | Fly high | Bilder & foto | 8 | 15-01-2008 08:41 |
Hva slags samarbeid... | EB | Flyforum | 0 | 10-07-2005 16:08 |