![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
TOS ble i 6-tida i morges evakuert og avstengt da det i sikkerhetskontrollen ble oppdaget en granatlignende gjenstand.
Det viste seg etterhvert å være en beltespenne som hadde en stor likhetsfaktor. Se bilde av spenna og les mer i Aftenposten: Beltespenne stengte Tromsø lufthavn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Kunne ikke vakteren bare å løftet på jakken og dermed sett at det var en beltespenne, istedet for å få panikk og evakuere hele flyplassen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
og hvis det da hadde vært en granat som hadde utløst hvis man hadde løftet opp jakken? ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her handlet nok vekteren helt korrekt. Hvem snakket om panikk? Det er vel snakk om å gjøre jobben og følge instruksen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det må da finnes grenser for nervøsitet og paranoiditet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
nåja... sikkerhetskontrolløren har nok bare handlet ihht til instruksen sin han da, som The Ticketor påpeker. Kan kanskjer være vanskelig å forstå for noen som ikke jobber med dette til daglig...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Hva med han idioten som går med en slik beltespenne når han skal ut å reise. Håper man kan saksøke han..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var vel en grei handling å evakuere. Det er jo nettopp dette som er den viktige jobben til security, kontra å finmåle nivået på barberskum.
Rimelig hodeløst å reise med en slik beltespenne. Det er lov å tenke seg om to ganger når man pakker snippvesken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Security gjorde her en god jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |