Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-03-2008, 11:01   #1
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,304
Default Med SK til Bangkok på C

Tenkte at en trip-report var populært nå som jeg i dag starter på en forhåpentligvis hyggelig tur til Østen.

I kveld starter turen med et hopp fra KRS til CPH. Avg 1820 ank 1920. Deretter blir det vel noen timer i Loungen før Sk973 og LN-RKF skal ta oss til Bangkok.

More to follow......

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2008, 12:04   #2
Cecilie
ScanFlyer Crusty
 
Cecilie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,806
Default Re: Med SK til Bangkok på C

God tur!
Gleder meg til å lese.
Cecilie is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2008, 19:48   #3
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,304
SAS Re: Med SK til Bangkok på C

Sitter nå i Scandinavian Lounge på CPH etter en grei flight fra KRS.

Innsjekk på Kjevik gikk greit. Godt å slippe å se all den baggasjen igjen på en stund!
Desverre var det meldt om forsinkelse. Avg 1820 var forsinket til 1900. Cimber Air sin CRJ som var satt opp på ruten landet noen minutter før 1800, og grunnen til den oppsatte forsinkelsen var "som vanlig" det nye luftromsystemet (eller hva det nå heter) over Danmark.

Kl 1813 hoppet vi til ettersom det kom opprop om final call for Sk 2883. Og vi som ikke hadde hørt første opprop engang. Men det viste seg at det var first and final call de hadde brukt.

SK2883 KRS-CPH
Vel ombord, kom kapteinen på høytaleren og forrtalte at vi hadde en slot til kl 1915, men nå hadde han nettopp fått en ny, men da måtte vi være i lufta i løpet av 5 minutter. Og det gikk heldigvis fint. Vi var bare 22 pax på denne avgangen, så det var godt med plass.

Jeg var satt på sete 2c men flyttet bak til 3c da dette var en ledig 2 seter. Hvorfor sitte trangt og fælt om man ikke er nødt.

Vel oppe i luften ble det servert det vanligs Eco Extra smørbrødet. Dvs et lite stykke rugbrød med ost og skinke. Det smaker faktisk helt ok. Mye bedre enn de sandwichene de selger på M. Siden ferien starter nå, valgte jeg selvfølgelig Champagne å drikke til. Ogf det smakte utmerket. Eneste minuset med flighten var at den gikk så fort at da jeg spurte om en G/T fikk jeg beskjed om at det desverre ikke var tid til det ettersom vi skulle lande om 10 min.

Og faktisk kun 45 min etter vi tok av fra Kjevik slo vi hjula i bakken på CPH. Det går radig når man tar av mot syd og lander mot syd. Så vi landet på tiden vi. Tenker nå på de svenskene som byttet fra CPH avg til OSL avg da de skulle videre til ARN og var redd for forsinkelse via CPH. Det ble mindre poeng på dem i dag for å si det sånn!

Men nå sitter vi i loungen og har fått både Gin/Tonic og prøvd Kylle Kylle, eller Tuborgs Påskebryg for de som ikke forstår dansk

Om 3 timer går ferden videre med SK 973 til BKK. Er spendt på hva den vil bringe. Ifølge pålitelige kilder skal det være 17 ledige seter på biz, så da blir det nok greit med plass og god service, får jeg håpe.

Stay tuned! More to come!

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!

Last edited by Bizflyer; 06-03-2008 at 19:55.
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2008, 19:55   #4
3tflyer
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 350
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Lover bra. C fra CPH til BKK bruker å være veldig bra. Tok dugelig med Kylle-kylle og røket laks og paté på tirsdag! Smakte utmerket. Lykke til videre.
3tflyer is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 05:02   #5
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,367
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Gleder meg til å lese mer...kommer vel noe i løpet av dagen!
EB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 18:27   #6
TG923
ScanFlyer Crusty
 
TG923's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,325
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Og hva skyldes valget av denne avgangen da? Du liker jo ikke SAS sin sene avgang fra CPH til BKK...

Reiste selv fra ARN til BKK 28.2., hadde 2-seteren i midten på rad 1 for meg selv. Helt utmerket.
__________________
Bare en passasjer...
TG923 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2008, 09:13   #7
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
Default Re: Med SK til Bangkok på C

BizFlyer, sleng på en reiserapport fra de steder du besøker på Filippinene også , please. Innom Caticlan ?? Asian Spirit bruker vel jet
der nå ??
SQ 777 is online now   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 08:07   #8
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,304
Default Re: Med SK til Bangkok på C

CPH - BKK SK 973

Etter noen forfriskninger i loungen tok vi fatt på veien gjennom passkontrollen og mot gaten. I gaten hadde ombordstigning alt startet, så vi var noen av de siste om bord. Vi fant våre seter på rad 2, og så at alle business class seter var opptatt. Ifølge purseren var det mange som hadde oppgradert på poeng på denne turen.

Det var første gang jeg fløy i de nye setene på forretningsklassen, og de var veldig behagelige. Litt stivt når setet var i modusen for take-off da jeg følge jeg satt veldig rett-opp-og-ned. Men litt justering var det helt fint.

Hva som derimot ikke var noe greit, var at lyset i taket over begge setene virket ikke. I tillegg var leselyset som kom ut av stolen rene diskolyset ettersom det blinket som et slik strobelys man gjerne har på diskoteker. Så når lyset ble slukket, var de ingen mulighet for å lese. Vi gjorde purseren oppmerksom på dette, og han re-satt systemet i stolen, men dessverre til ingen nytte. Han prøvde også å skifte pære uten at det gikk heller. Så der satt vi uten lys. Ikke særlig moro når man har betalt i dyre dommer for billetten, og takket være at bermen hadde oppgradert seg, var det ikke plasser å bytte til heller. Vi fikk en sjekk hver på 20 USDollar som kompensasjon. Festlig! Nå kostet ikke billetten 21 000 lenger, men 20 900 kr. Til og med purseren så det humoristiske i det. Så når han kom med salgstralle var vi fort frempå og spurte hva vi kunne få for 40 dollar! Vurderer å sende en klage til SAS når jeg kommer hjem. Kanskje vi kan få noen bonuspoeng som kompensasjon. En kamerat av meg fikk 5000 poeng som kompensasjon for et ødelagt sete en gang mellom CPH og BKK.

Vel, nok om det. Etter vi hadde satt oss ned var det champis i plastikkglass. Det ble servert halvfulle glass. Litt smålig synes nå vi.

Vel i luften varte og rakk det før noe skjedde. Ikke kom der tilbud om noe å drikke før maten. 1 time og 15 minutter etter avgang startet matserveringen. Det synes jeg var svakt. I det minste kunne de ha tatt en runde med drinkvogna mens maten ble preparert. Mener jeg har sett i andre rapporter at det har vært vanlig å servere drikke med en liten kanape før maten?

SAS skriver i menyen at ”På grunn av det sene avgangstidspunkt har vi valgt å tilby hurtig servering, så du kan få fred til å sove.”

Menyen var som følger:

Grønn salat med dagens dressing.

Forrett: Serrano skinke med fiken og fetaost.

Et utvalg av forskjellige typer brød.

Hovedretter:
Sandartfilet (Gjøs?) servert med rustikk potetmos med oliven, grillet fennikel og rødvinssaus med bacon.

Eller

Rød Thai-curry med kylling og oksekjøtt i østerssaus med basilikum og chilli, servert med dampet jasminris.

Eller

Egyptisk Misea – sauterte poteter, aubergine, tomater og corgette, servert med rosenkål.

Ost: Esrom – ost. Økologisk, servert med tørkede aprikoser.

En sød finale: Petit fours

I utgangspunktet synes jeg dette var et dårlig utvalg for en businessclass. Selv på Thai sin Premium economy kan du velge i minst 4 retter. De fleste rundt meg gikk for thai curryen. Den var god nok den. Ganske spicy, men det var ikke mye mat. Jeg følge at bizclass måltidet jeg fikk på LHR-CPH med SK for et par måneder siden var større. Så det var skuffende. Alt ble servert på ett brett. Både forrett, hovedrett og ost. Og osten var i en bitteliten skål, hvor det var 2 små biter ost i. Thai Premium Economy kommer sågar rundt med egen ostevogn. Nei, måltidet var en skuffende opplevelse. Først vente så lenge for så lite, nei, her må det forbedringer til.

Fikk smake på begge rødvinene. En Aster, Ribiera del Duero Riserva 2000 eller en Cline Zinfandel 2005. Begge vinene var relativt lette, og absolutt ikke i en klasse man bør kunne servere på business class. Her kunne man godt spandert noen kroner ekstra og fått bedre vin for pengene.

Ved slutten av måltidet kom de rundt med brett med portvin i glass. Det smakte fint. Og litt senere kom de med petit fours og kaffe/avec. Så da ble det et glass Sauterne til, hvilket smakte godt. Så ble det cognac etter det. Moyet XO Borderies var et nytt bekjentskap. I følge vår svenske mannlige CA var den over 35 år gammel. Helt ok.

Når serveringen så var over ble lyset slukket, og vi ble sittende i mørke og hadde et par runder GTI før vi sovnet. Stolen slider jo fint ned til liggeposisjon, men når jeg hadde den helt nede i liggende posisjon følte jeg at jeg lå i bro og det var ubehagelig. Så jeg måtte ta stolen litt tilbake. Da var det greit. Våknet noen ganger i løpet av natten, da halsen fort blir som sandpapir når man sover på ryggen. Heldigvis var der en vannflaske som hjalp til med å få fukt tilbake i systemet. Sov greit i 5 timer og våknet 1,5 time før ankomst i det frokost serveringen startet.

SAS benyttet en måte å servere frokost på som jeg ikke har sett før på fly. Først fikk man et brett med de sedvanlige tingene på. Deretter kom de med tralle med skåler med eggerøre, pølser, skinke, stekt tomat pannekaker med champinongstuing. Så kunne man peke på hva man ville ha og dette ble så servert. Det var veldig greit.

Før landing fløy vi over Bangkok, ut over sjøen og snudde for å lande mot nord. Det ble en myk landing og vi landet 15 minutter før rutetid, kl 1505. Kort kø i immigration, så det gikk radig, men vi måtte vente vel og lenge på bagasjen, og det var skuffende at de heller ikke her klarer å sende priority baggasje først ut på båndet.

Tollen gikk også greit, og kl 1600 satt vi i taxi på vei til hotellet i Bangkok.

More to follow…………….

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 08:10   #9
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,304
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Quote:
Originally Posted by TG923 View Post
Og hva skyldes valget av denne avgangen da? Du liker jo ikke SAS sin sene avgang fra CPH til BKK...

Reiste selv fra ARN til BKK 28.2., hadde 2-seteren i midten på rad 1 for meg selv. Helt utmerket.
Det var en kombinasjon av pris og muligheten for å få haugevis med poeng. Tur retur i business med SAS (inkl gullkortbonus) gir 30 000 poeng. Da har man jo nesten fornyet gullkortet allerede.

Hadde også lyst til å reise via ARN, men da ble billetten mye dyrere. Alternativet var å reise Thais Premium Economy, men det skilte ikke så mye på pris, og dessuten hadde det bare vært en tre del av poengene.

BF
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 16:23   #10
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Takker for rapporten så langt.

De serverer lite champers i glassene før avgang rett og slett fordi mange ikke klarer å tømme i seg så mye som oss Derfor ber jeg om påfyll!

Jeg liker ikke den seine avgangen fra Chicago og har ikke mye erfaring med å reise seint med SAS
Men det er ofte at flyselskaper serverer en redusert meny når flyavgangen går veldig sent på kvelden. Det gjør de også på noen avganger fra USA. Men hovedpoenget er jo at serveringen skal starte og gjennomføres raskt. Når maten er servert så sent etter avgang, forsvinner jo poenget.

På UA har man valget om man ønsker hele hopprennet eller den raske varianten. Tror det er smart av SAS å tilby begge..

At de ikke kom med drinkvogna før maten, er helt utrolig. Det har jeg aldri opplevd

Det er jo godt med sandwicher og snacks i buffeten dersom man blir sulten underveis.

Det var vel for mørkt til å ta bilder??
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 16:43   #11
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,367
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Stort sett så holder det med det halvfulle glasset før take-off - det komme r jo nok etterpå - så sant du ikke er 100% norsk.

Her virket det vel som om crewet ikke var helt på topp - drikkevogn og matservering burde kommet mye tidligere...
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 18:31   #12
3tflyer
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 350
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Hmmmm, utrolig at drinker og mat tok så lang tid, særlig da avgangen er relativ sein. men ikke seinere enn at mange kan tenke seg "full pakke", med drinker, tre retters etc..Ba selv om påfyll av champagene en gang, men "servitøren" ble utrolig sur, så jeg har sluttet med det! Rart at det ikke var et "nordisk" alternativ på menyen, f. eks reindyrsteik. Vinen er vel litt smak og behag, men virket ikke som noen toppviner.
3tflyer is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 20:05   #13
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club
 
SQ 777's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Hadde SK i monkey t/r DXB for to uker siden. Da fortalte ( begge veier ) de at :

"Dere får en gratis alkohol drink til maten. Husk å bestille alt til maten når drinktralla kommer ".

Maten kom uten en skvett vann på tralla. Fikk ikke valg et mellom chicken eller pasta. SK hadde valgt for alle, Chicken til alle ! Så greit ! Begge veier !

Siste tralla kom med et stort skilt med priser for konjakk-likør til kaffen. INTET annet som brus , vann på tralla. Men de hadde SKassaparat til kun kredittkort.
Foreløpig ikke FR-kredittkortgebyr.

Når det har nådd slikt lavmål for oss, røkla, som sitter bak, er det heller ikke rart at det har spredd seg foran til de som virkelig har betalt for mye mer og som fortjener annet en halvfulle champis i plastglass !

Hadde planlagt en tripreport for DXB , men gadd ikke. SK er ikke verd energien til det.


Min beste sammenligning bak i bussen de siste uker er jo AF langt ut i Stillehavet..... Du verden hvor bra de er sammenlignet.

Så bra at nå har glemmer man fort fæle CDG, man vet at man slåss for å komme videre med et topp selskap !

OG, hvor glad jeg er for at jeg har CO til USA på onsdag !! De ligger en klasse langt over SK også ! I monkey, gudene vet foran i bussen !
SQ 777 is online now   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 21:39   #14
sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
 
sail4fun's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Ganske typisk at Normenn måler service i antall "gratis" alkoholhenheter ?
sail4fun is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2008, 22:34   #15
Eriksan
ScanFlyer Gold
 
Eriksan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 1,136
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Jeg har kun hatt veldig positive erfaringer med SK på longhaul, og jeg har flydd flere ganger i ny og gammel Biz og en gang i Eco Extra og monkey de siste årene.

På min siste tur over dammen med SK i februar valgte jeg kveldsavgangen 10pm ORD-CPH, og gjorde meg samme erfaring som deg når det gjelder serveringen. Først halvfullt champagne glass som pre-departure drink, deretter intet tilbud om drikke og snacks før middagservering som det tok nesten en time å vente på. Og både salat, forrett, hovedrett og en liten skål med to oster kom samtidig. Foretrekker uten tvil full C servering kontra ekspressvarianten på sene longhaul avganger med SAS, her er SAS veldig bra! Men jeg antar at en god del forretningsreisende foretrekker å få mest mulig ro og tid til å slappe av på underveis på de sene kveldsavgangene. Uansett, drikkevognen bør absolutt komme rundt etter setebelteskiltet slukner, det koster ikke mye tid for crewet og er en service man forventer seg for dyre billetter.
Eriksan is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 02:53   #16
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Quote:
Originally Posted by SQ 777 View Post
Hadde SK i monkey t/r DXB for to uker siden. Da fortalte ( begge veier ) de at :

"Dere får en gratis alkohol drink til maten. Husk å bestille alt til maten når drinktralla kommer ".

Maten kom uten en skvett vann på tralla. Fikk ikke valg et mellom chicken eller pasta. SK hadde valgt for alle, Chicken til alle ! Så greit ! Begge veier !

Siste tralla kom med et stort skilt med priser for konjakk-likør til kaffen. INTET annet som brus , vann på tralla. Men de hadde SKassaparat til kun kredittkort.
Foreløpig ikke FR-kredittkortgebyr.

Når det har nådd slikt lavmål for oss, røkla, som sitter bak, er det heller ikke rart at det har spredd seg foran til de som virkelig har betalt for mye mer og som fortjener annet en halvfulle champis i plastglass !

Hadde planlagt en tripreport for DXB , men gadd ikke. SK er ikke verd energien til det.


Min beste sammenligning bak i bussen de siste uker er jo AF langt ut i Stillehavet..... Du verden hvor bra de er sammenlignet.

Så bra at nå har glemmer man fort fæle CDG, man vet at man slåss for å komme videre med et topp selskap !

OG, hvor glad jeg er for at jeg har CO til USA på onsdag !! De ligger en klasse langt over SK også ! I monkey, gudene vet foran i bussen !
Så så.....

Hadde du ikke hatt kompiser som ordnet deg nødutgang på OSL, hadde CO opplevelsen vært:

- Dårligere benplass
- Kun 20% av flåten har individuelle TV skjermer
- De bruker B757, sjansen for fuel stop på veien er på topp nå for tiden
- All alkohol koster penger
- Setene er tynne og ukomfortable
- Mat alternativene er på samme nivå som SAS

Hvordan CO da kan være i en klasse langt over SAS klarer jeg ikke helt å se..

Og det du klager på med SAS her er at man blir tilbudt gratis alkohol, men ikke vann og brus? Det går an å spørre, vettu... . Og når det gjelder mat, har vel SAS tilbudt kun en type måltid bak i masse herrens år?

Nei, kamerat, dette var mye sutring
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 08:08   #17
TG923
ScanFlyer Crusty
 
TG923's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,325
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Det var en kombinasjon av pris og muligheten for å få haugevis med poeng. Tur retur i business med SAS (inkl gullkortbonus) gir 30 000 poeng. Da har man jo nesten fornyet gullkortet allerede.

Hadde også lyst til å reise via ARN, men da ble billetten mye dyrere. Alternativet var å reise Thais Premium Economy, men det skilte ikke så mye på pris, og dessuten hadde det bare vært en tre del av poengene.

BF
Jeg reiste til Berlin og startet reisen der. Fikk t/r Berlin for 16800,- i BIZ, via ARN mot BKK (3000 poeng mer). Med gullkortbonus og en del innenlandsreiser i Thailand (BIZ - 1200 poeng pr. tur) er gullkortet sikret videre stort sett p.g.a. denne turen.
Fra ARN til BKK serverte de bl.a. køttbullar med potatismos og lingonsylt - kanskje ikke akkurat det man ser for seg som BIZ-hovedrett, men virket som mange ville ha det (svensk tilpasning siden flyet gikk fra ARN???).
5 ledige seter i BIZ tror jeg det var, men 3 av dem ble raskt fylt opp av SAS-ansatte fra lavere klasser etter avgang.
Leselampen min var også problematisk, men ved litt fininnstilling kunne den til nød brukes.
__________________
Bare en passasjer...
TG923 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 10:13   #18
MD11
ScanFlyer Dusty
 
MD11's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Etter og ha studert Bizflyers rapport så langt og SQ777's miserable SK reise till DXB så stiller jeg følgende spørsmål: Hva har skjedd med SK intercont? Inntrykket her er ikke bra.

Etter min forrige langreise, TK til DXB, så kan jeg definitivt konstatere at kvalitet på inflight service ligger godt over hva som har vært tilfellet her hos disse to. Egen drikkevogn, fullt utvalg av drikke på matvogna, man kunne velge mellom 2 varmretter etc, bare og forsyne seg i galley etc....
__________________
MD11 - King Of The TriHolers
MD11 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 10:17   #19
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,132
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Quote:
Originally Posted by MD11 View Post
Etter og ha studert Bizflyers rapport så langt og SQ777's miserable SK reise till DXB så stiller jeg følgende spørsmål: Hva har skjedd med SK intercont? Inntrykket her er ikke bra.
SAS IC kan iblant være litt hit 'n miss. Dvs det hender de har "dårlige dager". Fløy selv CPH-EWR i C like før jul og min opplevelse var totalt forskjellig fra Bizflyer. Her kom drikkevognen tidlig og bortsett fra plasten på maten ikke tas av, var serveringen også topp både mengde- og tidsmessig.

Det samme inntrykket som jeg sitter igjen med er felles med de som jeg kjenner som flyr SAS IC i C-klasse endel. Dvs normalt er det veldig bra, men så er det enkelte dager for de leverer under standard
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 11:01   #20
MD11
ScanFlyer Dusty
 
MD11's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
Default Re: Med SK til Bangkok på C

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Så så.....

Og når det gjelder mat, har vel SAS tilbudt kun en type måltid bak i masse herrens år?

Nei, kamerat, dette var mye sutring
Stemmer dette? Synes da og huske at sist jeg fløy til BKK med SK i røkla klassen så fikk jeg tilbud om to forskjellige varmretter. Det er vel 3 år siden nå.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers
MD11 is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Til Bangkok med Qatar i Business HS-TLD TripReports 59 28-11-2011 14:18
Kanontilbud til Bangkok og Hong Kong med AY! HMWK Reiseforum 1 25-06-2009 23:17
Erfaringer med Aeroflot til Bangkok? turist Flyforum 1 24-08-2008 22:40
Finnair med 12 ukentlige til Bangkok i vinter MartinL Flyforum 105 24-01-2006 15:03
Air Finland med ny rute til Bangkok MartinL Flyforum 3 02-11-2005 10:23


All times are GMT +2. The time now is 14:31.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.