![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
I helgens utgave av USA Today bekrefter ledelsen i America West at de ikke kommer til å by på ATA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
Ja .....
http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=1681 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Sorry... Har ikke hatt mye tid til forum ette at jeg kom hjem til "sykeheimen" i går ettermiddag. Ble så vidt bare en titt på første siden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
..... men siden vi er inne paa emnet .....
http://www.usatoday.com/travel/news/2004-12-12-ata-usat_x.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Heia AirTran!!! Southwest ønsker jo bare monopol - og det har vi lært her på forumet at er fysj og fy!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Riktig og med ett var spareplanen til Avinor gjennomført - kun flyplasser/ansatte der hvor DY flyr. Blir billigere av slikt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
.. og her skjer ting fra minutt til minutt ... ser akkurat at de har endret tidene paa HNL-maskinen vaar fra 1. februar .. og det hadde de vel neppe gjort hvis ikke det var meningen at den skulle fortsette ... One piece of good news ...
Dette er foroevrig uavhengig av auksjonen .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Noen mulighet for at det blir en full fusjon mellom ATA og AirTran?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
Ikke aktuelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Hvorfor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
Fusjon er snarveien til katastrofe ... se paa TWA/AA for eksempel ... ATA har heller ikke mye aa bringe inn i en fusjon annet enn roede tall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
Ny og uventet vri:
http://www.indystar.com/articles/5/202079-6765-223.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
spennende! MOW hadde vel håpet at SWA skulle overta HELE ATA? Med codeshare med SWA kan det jo hende at ATA klarer seg, og at det fremdeles er jobb for vår utflyttede venn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Er en fusjon med SWA bedre enn en fusjon med AirTran?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
Det kan saa vaere, men for aa vaere litt egoistisk tror jeg ikke SWA-avtalen betyr godt nytt for meg ... SWA har kuttet en god del i SEA og er nok mer interessert i aa beskytte egne ansatte. Selskapene skal nok drives uavhengig av hverandre, men jeg tror airTran har mer aa tilby meg. Men for selskapet er muligens SWA-avtalen best. Vi faar se on airTran slenger mer inn i ringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
SWA har jo hatt TranStar og MorrisAir under sine vinger som egne varemerker... Did`nt go very well...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,467
|
![]()
Jeg er usikker ... 753'ene og minst 18 738'ere ryktes aa vaere paa vei ut, saa da spoers det hva som blir igjen aa fly til SEA med ...
Vi regner med at HNL-flighten er 'safe', men er det alt som blir igjen, blir det garantert kutt. We'll see ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Hvis Southwest vinner -så taper passasjerne!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,357
|
![]()
Når jeg skal fly fra Chicago til Boston i mai så flyr Southwest til Providence - 40 minutter med tog syd for Boston - mens ATA flyr til Boston. Hvem flyr og hvor booker jeg eventuelt Chicago-Boston? MOW???
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnes America West fortsatt? | EB | Flyforum | 7 | 08-01-2007 09:24 |
Hva skal America West... | EB | Flyforum | 3 | 12-07-2005 18:41 |
America West + US Airways = Sant? | CK | Flyforum | 1 | 13-04-2005 08:28 |
- America West Declines Opportunity to Submit Bid for ATA Assets | LN-SEK | Flyforum | 4 | 11-12-2004 03:21 |
America West + ATA? | EB | Flyforum | 4 | 16-10-2004 07:33 |