![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. En liten kaffepause i restpakkingen, før jeg kan bære ut alt i bilen. Arvingene og jeg stikker til fjells. Ser alt frem til en GT foran peisen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm(?!) Her skal skallen haste-skannes. Rart hvor stresset helsevesenet blir når 48 plutselig ser dobbelt (edru) og hvor effektiv en god helseforsikring er. Frokosten på McDonalds var overraskende god.
I dag er det bursdagsmiddag hos senior og rødvinskos hjemme i kveld. Første delen av vinterferien blir med jobbende kone og kos med barna og del to blir på badehotell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mornings fra DY373 på veg sørover for en liten vinterferie. Planen var opprinnelig å ta ruta TOS-BOO-TRD-OSL på onsdag, men ting kom i vegen så da ble det direkte. Trist jeg ikke fikk testet den ut før den desverre forsvinner ved månedsskiftet.
Ikke mange mange fly fra TOS idag, 2 DY-maskiner til OSL på formiddagen, og noen WF-ruter rundt om kring, det var alt ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Håper resultatet av scannen av Suds skalle ikke er noe å bekymre seg over.
God dag fra Oslo øst, frokost er inntatt så får vel kaste klær i vaskemaskina tenker jeg. Sånt må jo gjøres. Får vel også ta og lese litt til en eksamen som kommer opp til uka. Kom arbeidslyst her skal du motstand finne som det heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God formiddag fra Lillestrøm. En øl er åpnet og nå blir det frokost-lunch. Ha en fin en .
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God lørdag herfra. Drevet med fint lite i dag. Må vel straks komme meg en tur på butikken. Vurderte til og med å prøve å rekke ned en tur mens man enda kunne få kjøpt noen varer som det er tidsbegrensning på når man kan få kjøpt, men så begynte jeg av en eller annen grunn å mimre i noen gamle triprapporter. Det skal sies, gøy å mimre litt, og det er pokkern meg bra dokumentasjon, for jeg husker jo ikke halvparten av det jeg har opplevd på tur. Men nå må jeg huske å komme meg en tur på butikken. Ha en god kveld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau .. Godt uti arbeidsdagen og på tide å senke tempoet. Og da tenkte jeg egentlig ikke jobbmessig. Svigerbeistet er i 'toppform', og vi har ingen pleierske i helgen ... jaja ..
Men jeg får ihvertfall gjort deet jeg skal. Sol og fint. Nå trengs det bare et par ekstra plussgrader, så blir det riktig staselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God kveld bra Bayern.
Nydelig dag med topptur i Alpene før soloppgangang, isbading, etterhvert sushi og fin årgangshvitvin. Plan A var en St.Aubin fra år 2000 kjøpt på et marked i Munchen, den hadde definitivt ikke tålt tidens tann. Heldigvis hadde en like gammel Riesling utviklet seg i motsatt retning her i kjelleren, fløyel! Siste halvtimen av MGP fikk en og med seg, tror vel jeg kommer til å huske Rieslingen bedre enn finalelåtene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen - det er lørdag | oy-viv | Flyforum | 2 | 13-02-2021 14:23 |
God lille, det er blitt lørdag! | Bergern | Flyforum | 21 | 24-12-2017 16:26 |
God morgen - det er lørdag:-) | EB | Flyforum | 19 | 18-03-2017 16:23 |
God morgen, det er lørdag | Discus | Flyforum | 25 | 29-08-2010 03:25 |
God Lørdag, det er helg og ut på tur! | LN-REF | Flyforum | 21 | 25-07-2010 23:56 |