![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja der var ferien for sommeren bestilt, å i år står Chania og Kreta for tur
![]() Blir MyTravel Airways A321 t/r OSL, noe jeg gleder meg til (selv om at jeg må sitte trangt i fire timer) ![]() Regner med det blir tatt ett par flybilder på turen som jeg kommer til å dele med dere ![]() Noen som vet hvilke maskiner som kommer til å stå på Chania-flyplassen den 2 august ca. kl 12, og 17 august ca. kl 23-01? Hadde blitt meget takknemelig for info ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tipper all verdens varianter fra World of TUI, Thomas Cook og øvrige større og mindre europeiske charteroperatører...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Et lite spørsmål: Hvorfor bruker ikke MyTravel A330 til CHQ? Novair har jo brukt A330 dit før. Det virker jo som om markedet for et så stort fly dit er der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
MYT fløy med A330 til CHQ før, men kuttet ned da de måtte brukes fra ARN istedet.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Hvor flyr MyTravel A330 fra OSL til?
Når skifter de navn til Thomas Cook?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LPA, TFS, PMI, RHO, HER, CFU(?), LCA, HKT og AYT er vel alle flighter man kan se A330 på såvidt jeg vet, muligens flere med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
LPA= Las Palmas
TFS= Tenerife sur PMI= Palma de Mallorca RHO= Rhodos HER= Heraklion (kreta) CFU= ? LCA= Larnaca (kypros) HKT= Phuket AYT= Antalya
![]() |
#9 |
www.lch78.net
|
![]()
CFU = Korfu (evt Corfu, Kerkyra)
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Store nyheter fra MyTravel Airways | EK 007 | Flyforum | 15 | 17-02-2008 18:15 |
Diverse Mytravel Airways | Fredrik | Flyforum | 9 | 10-12-2007 16:42 |
MyTravel søker kabinpersonale for sommer'n 05 | Blubird | Flyforum | 0 | 19-01-2005 12:45 |
MyTravel Airways og siste A320-leveranse | Blubird | Flyforum | 0 | 11-10-2004 19:14 |