![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]() http://www.jv.dk/erhverv/artikel:aid=359506/ Hvordan kan han tillade sig at bruge ordet konkurrenceforvridende, med Ryanair i hans stald?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men omvendt vil det være galematias at genåbne EBJ-CPH. BLL ligger 45 km væk og er et bedre alternativ til den forstørrede heliport i EBJ. Hvorfor ikke lukke det underskudsgivende hul - og flytte helikopterne ned på havnen - de er der alligevel kun for oliebranchen der bruger dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() På havnen i Esbjerg render du helt sikkert ind i nogle miljoemaessige problemer. Mest støj kunne jeg tænke mig. Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Tja både og....Det er vel egentlig ikke så meget der lugter af fisk mere i Esbjerg.... Vel ikke mere end der lugter af medicin i Grindsted(det gjorde der i det mindste før i tiden). Om miljoet ville vinde ved jeg ikke, der hvor EBJ ligger nu generer den ikke nogen. Den er overdimensioneret til den flyvning den har. Skulle man endelig flytte Heliporten,i tilfælde af lukning, skulle det være til det militære område i Oksbøl...Langt langt væk fra alting Hilsen Ole PS: internt DK...Var der ikke noget med etage by på havnen i EBJ ?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ES-AIR skal fly Esbjerg - Kastrup | Trdfly | Flyforum | 12 | 26-03-2015 08:47 |
Billund (BLL) - Esbjerg (EBJ) | Michael Knudsen | Flyforum | 8 | 16-07-2011 00:35 |
Ryanair igen i Esbjerg | HenrHans | Flyforum | 0 | 19-02-2010 16:55 |
Billund og Esbjerg | LN-GBM | Flyforum | 2 | 03-07-2006 22:31 |
Ryanair på Esbjerg skifter London lufthav.. | TheDane | Flyforum | 3 | 07-10-2004 16:33 |