![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tar med meg en av ungene på tur til London i mai. Men til min irritasjon så slutter vinterprogrammet i 28/29 mars, og vårprogrammet er selvfølgelig ikke klart enda.
Noen som vet tradisjonelt når de slipper programmet? Har fått tips av de som er så heldig å få besøk av oss, at de ikke vil anbefale Heathrow, derfor faller valget på Standsted.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette lurer jeg også på. Virkelig ingen som vet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
de burde kanskje være mer sikker på sin framtidige ekspansjon før de slipper sommerprogrammet. Når jeg har kjøpt sommer billeter om høsten eller vinteren til utlandet og har jeg alltod uten unntak fått flightene forrandret opptil flere ganger før avreisedato. Ikke at jeg irriterer meg over det, men det burde jo ikke skje.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har DY ennå ikke sluppet ut sommerprogrammet eller skal TRD-WAW/RIX/SXF legges ned? På hjemmesidene deres så går det ihvertfall ikke an å bestille billetter i april på de nevnte strekningene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
DY har aldri hatt rutene TRD-WAW og TRD-SXF. TRD-RIX har gått et par år og jeg har ikke hørt noe om at den skal legges ned da den har gode paxtall iallefall.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
Vet ikke helt om det var så godt råd. Riktignok er ikke LHR noen drømmelufthavn, men det er etter min mening ikke Stansted heller og den ligger ganske langt fra byen da, selvsagt litt avhengig av hvor du har tenkt deg i London- området. Men jeg har i alle fall notert meg meget gode priser på de to selskapene som flyr til Heathrow. Bestilte nylig SAS t/r til 1100 kr. Ikke verst. Også BA har gode priser nå. Sjelden at DY matcher disse ettersom de særlig i helgene sjelden opererer med hva jeg vil kalle lavpris lang tid i forveien. Også Sterling til Gatwick kan jo vurderes, var veldig billig noen dager i vinter så jeg, vet ikke om de har lagt ut lenger enn mars dog.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Noe ligger åpent for salg ser jeg, bla TRD-LON og TRD-PRG. Hverken OSL eller TRD-RIX er åpnet enda. Ruteplanleggerne jobber vel på spreng for tiden for og gjøre alt klart.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Men alt i alt, det som er essensen er vel totalbildet, reisetid i forhold til det jeg sparer, er lite vits å spare 1000,- hvis jeg må dra en dag tidligere! Da er jo gevinsten her gått rett i dass, so to speak..... ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og med dagens enveispriser så må man ikke velge hverken samme flyselskap eller flyplass begge veiene. Alle som flyr Oslo-London operer med enveispriser
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som husker/vet når krav om to piloter kom? | 1944vintage | Flyhistorisk forum | 0 | 20-12-2012 01:57 |
Farnair, noen som vet når den skal dra? | inger | Bilder & foto | 5 | 22-07-2012 08:20 |
Noen her som kjenner HHonors-programmet til Hilton bra? | Utflyttet | Reiseforum | 1 | 14-11-2011 16:38 |
Noen som vet når Will Smith sitt fly drar? | sparco777 | Flyforum | 2 | 23-07-2010 11:05 |
Noen som husker/vet når Gunnar Bakke døde? | Falcon | Flyhistorisk forum | 4 | 19-02-2010 06:05 |