![]() |
|
![]() |
#2 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Tenk å hatt en Spruce Goose-simulator, og når man øver ifbm med sertifiseringen å måtte foreta den beryktede landingen med en motor dau, den veldig vanskelig "seven engine approach"?
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Interressant å se på utviklingen med tanke på vingedesignet, hvor de mer moderne fly har vingene betydelig mer tilbaketrukket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]() Quote:
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gardermoen størst i norden | LN-VLE | Småprat | 1 | 13-03-2013 08:01 |
Hvem er det egentlig som lurer hvem? | EB | Flyforum | 127 | 10-07-2009 00:47 |
Er de størst? | EB | Flyforum | 8 | 10-12-2008 21:09 |
Europesiske lavprisselskap, hvem er størst? | LN-AFG | Flyforum | 1 | 01-08-2007 14:29 |
Størst på CPH | Jan | Flyforum | 1 | 04-03-2005 22:49 |