![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
GRATLA med Dagen Bergensere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk Lennart. Gullet er kommet hjem. HEIA BERGEN, HEIA BRANN. Sleng så mye dritt om saken dere vil, hele Bergen gir faen, gullet er kommet hem.
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Gullet kommet hjem? det har vel ikke vært hjemme på en stund så det burde vel ha meldt flytting for lengst?
![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
ENDELIG =D =D =D
44 års ventetid er over..!! Dette er bare utrolig stort for de som har hjerte i Brann og Bergen ![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja saa var det avgjort. Gratulerer til Bergen, saa faar vi vaere gode nordmenn og haape paa sterk innsats i Europacup'en ogsaa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
TurbopropFlyer
|
![]()
.
![]() |
#8 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer med dagen, Bergen!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer Bergen. Liker å mobbe Bergensere, men egentlig så kan man vel si, endelig!
Dette er faktisk fortjent, selv om Viking ødela for Stabekk og deres sjanse til å ta gullet. ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det var så mye dritt jeg ville slenge om saken. Og det burde vel holde for de fleste for en stund. Men for øvrig: GRATULERER BERGEN!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bra du ikke flyr på Flesland lenger Nick F - og så er det bedre fotball både i England og Italia
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer, ja... Lenge siden sist. Muttern gikk paa grunnskolen sist gang Brann ble seriemester.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gratulerer til Brann med et fortjent seriegull. Ingenting er så ærlig som en fotballtabell.
Vi får trøste oss med at det ikke skjer igjen før i 2051. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tja..., hva skal man si...?
Har jo fulgt litt med Brann en stund, og i en eller annen kasse ligger autografene til hele laget som var i 1974...., men "44 år siden sist" og "hjem" i samme setning...??? Ja, ja...., et lite påklistret glis for skam skyld kan man jo dele ut ![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Eliteserien var mer eller mindre uinteressant på den tiden da Rosenborg dominerte totalt. (Desto mer spennende var Champions League på den tiden). Derfor ønsker jeg alt som kan gjøre norsk fotball mer spennende å følge med på velkommen. At Fredrikstad klarte å kvalifisere seg fra 2. divisjon, rett opp i første for å gå videre opp i eliteserien i sin tid er sånt som er moro. At Nybergsund nå skal prøve å etablere seg i førstedivisjon er kjempespennende. Den tiden da Vålerenga pendlet opp og ned mellom eliteserien og førstedivisjon var med på å gjøre norsk fotball til noe som er gøy å følge med på. At Brann nå tar eliteseriegullet etter 44 år føyer seg inn i rekken av hendelser som gjør at også oss moderat fotballinteresserte får pirret nysgjerrigheten såpass at vi gidder å engasjere oss litt i det som skjer i fotball-Norge. Men den dagen Moss gidder å skjerpe seg nok til å etablere seg i eliteserien, og til og med ha som uttalt mål og en realistisk strategi for å vinne den, skal til og med jeg begynne å gå på eliteseriekamper. ![]() Men snakker vi EM eller VM-kamper (inkludert gode kvalikkamper) og de største Champions League-kampene, sitter selv undertegnede gjerne på en fotballpub med en kald pils eller to. God fotball er rett og slett bare magisk. Får se om det ikke skal være mulig å få med seg en AC Milan, Roma eller Lazio-kamp i løpet av vinteren...
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]()
Av alle som kunne drite mer i foppall, så vil jeg takke Brann og fansen for det de har gjort.
Dette var perfekt timet. Vi skal bytte ut maskin-parken bak bt.no i løpet av de neste 4-8 ukene, og mye av softwaren også, og dette har gitt oss en del unik last-testing vi ellers ikke hadde fått til, som har avdekket en del svake sider med systemet vi har i dag. Det kunne ikke ha vært gjort uten dere, takk alle sammen! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jobba med to ihuga Brann-tilhengere i gårkveld.... De tok helt av... !
Den ene måte eg sende "hjem"... eller rettere sagt på byen....., så han fikk kjøle seg ned.... Han "koka"..... hehe! :wink -Men hyggelig at Brann fikk dette edle metallet igjen !Det er jo faktisk noen år siden ! Så Gratulerer Bergen og Brann ! PS: Takk til Lennart...,- som starta denne tråden hehe ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Gratulerer til Brann og Bergen. Det et vel fortjent denne sesongen! Men ikke feire for mye nå da, så spillerne er klare til å spille mot Hamburg på torsdag og skaffe Norge tiltrengte poeng på UEFA- rankingen.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke så gode bilder av A330, men men | Norwegian15 | Bilder & foto | 1 | 15-10-2010 00:44 |
Litt OT, men morro | sirpjalle | Flyforum | 9 | 17-03-2008 00:22 |
Litt ot, men | krølle | Flyforum | 0 | 31-01-2007 11:20 |
OT: Utrolig men sant ! | G-COLE | Flyforum | 5 | 01-04-2006 17:22 |