Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 22-10-2007, 20:57   #1
Lennart
ScanFlyer Rusty

Lennart's Avatar

Default OT men .....

GRATLA med Dagen Bergensere
Old 22-10-2007, 21:03   #2
Rossiyskie Avialinii
ScanFlyer Gold

Default Re: OT men .....

Tusen takk Lennart. Gullet er kommet hjem. HEIA BERGEN, HEIA BRANN. Sleng så mye dritt om saken dere vil, hele Bergen gir faen, gullet er kommet hem.
Old 22-10-2007, 21:09   #3
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Gullet kommet hjem? det har vel ikke vært hjemme på en stund så det burde vel ha meldt flytting for lengst?

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2007, 21:21   #4
Rossiyskie Avialinii
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally posted by seilfly

Gullet kommet hjem? det har vel ikke vært hjemme på en stund så det burde vel ha meldt flytting for lengst?
zzzzzzz.. snork.. (ignorert) hahaha
Old 22-10-2007, 21:27   #5
737-405
ScanFlyer Gold

737-405's Avatar

ENDELIG =D =D =D

44 års ventetid er over..!!

Dette er bare utrolig stort for de som har hjerte i Brann og Bergen
Old 22-10-2007, 21:30   #6
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Ja saa var det avgjort. Gratulerer til Bergen, saa faar vi vaere gode nordmenn og haape paa sterk innsats i Europacup'en ogsaa.

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2007, 21:46   #7
BGO
TurbopropFlyer

.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	gullbrannoppslag_1193065115.jpg
Views:	4
Size:	40.2 KB
ID:	6436  
Old 22-10-2007, 22:18   #8
LCH78
www.lch78.net

LCH78's Avatar

10 påminnelser i Gullferinga
Mine Bilder på Airliners.net
=====================
Upcoming:
LCH78 is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2007, 22:19   #9
Trety
ScanFlyer Rusty

Trety's Avatar

Gratulerer med dagen, Bergen!
Old 22-10-2007, 22:21   #10
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Gratulerer Bergen. Liker å mobbe Bergensere, men egentlig så kan man vel si, endelig!

Dette er faktisk fortjent, selv om Viking ødela for Stabekk og deres sjanse til å ta gullet.
Old 22-10-2007, 22:35   #11
Nick Figaretto
ScanFlyer Silver

Nick Figaretto's Avatar

Quote:
Originally posted by Captain Caveades

Tusen takk Lennart. Gullet er kommet hjem. HEIA BERGEN, HEIA BRANN. Sleng så mye dritt om saken dere vil, hele Bergen gir faen, gullet er kommet hem.
Dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt, dritt.

Det var så mye dritt jeg ville slenge om saken. Og det burde vel holde for de fleste for en stund.

Men for øvrig: GRATULERER BERGEN!!!

-o-O-o-
Nick Figaretto is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2007, 22:38   #12
LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club

LN-KGL's Avatar

Bra du ikke flyr på Flesland lenger Nick F - og så er det bedre fotball både i England og Italia
Old 22-10-2007, 23:09   #13
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Gratulerer, ja... Lenge siden sist. Muttern gikk paa grunnskolen sist gang Brann ble seriemester.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2007, 23:16   #14
LN-EIR
ScanFlyer Silver

LN-EIR's Avatar

Gratulerer til Brann med et fortjent seriegull. Ingenting er så ærlig som en fotballtabell.

Vi får trøste oss med at det ikke skjer igjen før i 2051.
LN-EIR is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2007, 23:29   #15
LN-SSL
ScanFlyer Molded

LN-SSL's Avatar

Tja..., hva skal man si...?

Har jo fulgt litt med Brann en stund, og i en eller annen kasse ligger autografene til hele laget som var i 1974...., men "44 år siden sist" og "hjem" i samme setning...???

Ja, ja...., et lite påklistret glis for skam skyld kan man jo dele ut
Old 22-10-2007, 23:32   #16
Nick Figaretto
ScanFlyer Silver

Nick Figaretto's Avatar

Quote:
Originally posted by LN-KGL

Bra du ikke flyr på Flesland lenger Nick F - og så er det bedre fotball både i England og Italia
Hehe, ja det kan du si. Men for å si det sånn, er jeg såpass (lite...?) fotballinteressert at jeg synes det er artig med alt som gjør fotball spennende. Uansett hvilket (eller hvilke) lag det dreier seg om.

Eliteserien var mer eller mindre uinteressant på den tiden da Rosenborg dominerte totalt. (Desto mer spennende var Champions League på den tiden). Derfor ønsker jeg alt som kan gjøre norsk fotball mer spennende å følge med på velkommen. At Fredrikstad klarte å kvalifisere seg fra 2. divisjon, rett opp i første for å gå videre opp i eliteserien i sin tid er sånt som er moro. At Nybergsund nå skal prøve å etablere seg i førstedivisjon er kjempespennende. Den tiden da Vålerenga pendlet opp og ned mellom eliteserien og førstedivisjon var med på å gjøre norsk fotball til noe som er gøy å følge med på.

At Brann nå tar eliteseriegullet etter 44 år føyer seg inn i rekken av hendelser som gjør at også oss moderat fotballinteresserte får pirret nysgjerrigheten såpass at vi gidder å engasjere oss litt i det som skjer i fotball-Norge.

Men den dagen Moss gidder å skjerpe seg nok til å etablere seg i eliteserien, og til og med ha som uttalt mål og en realistisk strategi for å vinne den, skal til og med jeg begynne å gå på eliteseriekamper.

Men snakker vi EM eller VM-kamper (inkludert gode kvalikkamper) og de største Champions League-kampene, sitter selv undertegnede gjerne på en fotballpub med en kald pils eller to. God fotball er rett og slett bare magisk.

Får se om det ikke skal være mulig å få med seg en AC Milan, Roma eller Lazio-kamp i løpet av vinteren...

-o-O-o-
Nick Figaretto is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2007, 00:33   #17
Utflyttet
Ute på tur

Av alle som kunne drite mer i foppall, så vil jeg takke Brann og fansen for det de har gjort.

Dette var perfekt timet. Vi skal bytte ut maskin-parken bak bt.no i løpet av de neste 4-8 ukene, og mye av softwaren også, og dette har gitt oss en del unik last-testing vi ellers ikke hadde fått til, som har avdekket en del svake sider med systemet vi har i dag.

Det kunne ikke ha vært gjort uten dere, takk alle sammen!

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2007, 11:29   #18
G-COLE
ScanFlyer Molded

Jobba med to ihuga Brann-tilhengere i gårkveld.... De tok helt av... !
Den ene måte eg sende "hjem"... eller rettere sagt på byen....., så han fikk kjøle seg ned.... Han "koka"..... hehe! :wink

-Men hyggelig at Brann fikk dette edle metallet igjen !Det er jo faktisk noen år siden !
Så Gratulerer Bergen og Brann !

PS: Takk til Lennart...,- som starta denne tråden hehe !
G-COLE is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2007, 11:41   #19
litt-amatør
ScanFlyer Molded

Gratulerer til Brann og Bergen. Det et vel fortjent denne sesongen! Men ikke feire for mye nå da, så spillerne er klare til å spille mot Hamburg på torsdag og skaffe Norge tiltrengte poeng på UEFA- rankingen.
02.03.2025: OSL-AGP (DY)
05.03.2025: AGP-OSL (DY)
litt-amatør is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules