![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Denne e-posten poppet inn i går. Av en eller annen grunn satte jeg stor pris på den. Kanskje fordi det var uventet. Jeg har aldri fått noe slik fra noan av de andre selskapene (verken lav- eller "høy"prisselskapene) jeg har bestilit elekronisk hos tidligere.
Jeg har bare tatt med de første linjene. Dear Customer, British Airways looks forward to welcoming you on board your upcoming flight, departing on 27 Nov 2004 07:50 from OSLO. We have sent you this email to let you know about: - Enhanced check-in options - Other services available to you Blant annet blir jeg påmint om at jeg kan sjekke inn over nettet. Det hadde jeg glemt, men nå husker jeg å gjøre det. Roar H |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette har KLM og andre selskaper gjort lenge. Man får en mail som ønsker en velkommen ombord med link til innsjekking på internet. Har aldri fått en mail fra SAS om det samme, men hos SAS får jeg en sms som minner meg på om at jeg nå kan sjekke inn på internet, eller via voice-check-in.
Bra av både KLM, BA og SAS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og før i tiden ringte CO opp sine BusinessFirst passasjerer dagen i forveien for å ønske god tur!!!! Kanskje gjøres det fortsatt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kommer nok aldri til å oppleve at noe flyselskap ringe meg opp og ønsker meg god tur. Har blitt ringt opp 1 gang tidligere dengang Braathens ennå eksisterte som eget selskap....bare for å få vite at flyet mitt var kansellert og at de ville book emeg om på et annet fly en annen dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men helt klart med dagens utbredelse av mobiltelefon så kan flyselskapene gjøre en mye bedre jobb i forkant av eventuelle endringer...Mobilnummeret legger vi jo i fra oss overalt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Jeg ble ønsket velkommen før jeg reiste med Concorde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
jy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
SAS sin sms-tjeneste er veldig bra og et skritt i riktig retning.
Norwegian har jo også satset på sms - man kan jo bestille billetter via sms, men vet ikke hvor populært dette er. Nå kan man altså bestille billetten MENS man står i pølsekøen på Narvesen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SAS ringte meg og lurte på om jeg ville ta en annen reiserute fra OSL til DTW. Kortere total reisetid, avgang en time senere, plass ved nødutgang på LH 343 og USD200 i vouchere skulle jeg få. Like mye bonuspoeng fikk jeg ikke, selv om jeg var lovet det! Men greit å bli oppringt dagen på forhånd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hørtes jo veldig bra ut at SAS ringte og spurte. Du løste sikkert et problem for dem, samt at du ikke tapte så mye på det (tjente jo litt på det), men at du ikke fikk poengene dine var jo litt rart. Kan vel bare ringe og forklare dem det, men spørs om de godtar det pr telefon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt lenge siden nå. Jeg fikk poengene jeg fløy for, men re-routingen betydde ca 600 poeng mindre. Ingen stor sak, men litt rart at jeg ble lovet det.
Tar gjerne i mot flere slike telefoner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
Widerøe sender også ut sms ved kanseleringer av fly
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hyggelig status match fra Emirates | SudCaravelle | Reiseforum | 12 | 19-05-2014 10:00 |
Veldig hyggelig mail fra SAS | Fnate | Småprat | 20 | 27-08-2012 15:29 |
En forsinka serie fra hyggelig dag v Flesland | Fellowship | Bilder & foto | 7 | 28-02-2011 15:01 |
Hyggelig hilsen fra Lufthansa | EB | TripReports | 12 | 12-05-2008 20:31 |