![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Som ny handlingoperatør på Gardermoen søker de bl annetfølgende personel:
Stasjonsleder 3 avdelingslere for hhv passasjer, bakke og ankomstservice'' 4 Operasjonsledere 12mteamledere. Kunde- og driftsassistenter for pax - bakke og ankomst. Operasjonsassistenter Mer på www.rfly.no Så dere som blir arbeidsledig grunnet at DY bytter til Røros flyservice - bare å søke eller trenger de flere enn de som de har overtatt fra tidligere handlingsfirma/vikarbyrået ! Disse kvalifikasjonene som de mener du skal ha, er ganske speiselle ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja de vil trenge flere en det som de kan få av Proffice/Northport for der har det vert underbemannet + ca 50 fortsetter i Northport/Menzies.
Vil tro Røros må ta inn ca 50 - 70 ekstra personer som ikke allerede jobber på flyplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ja jeg så det. Jeg søkte igår. Men har jo ingen erfaring fra flyplass arbeid fra før. Jeg søkte på en deltidstilling i å med at jeg tar opp noen realfag på dagtid.. hadde vært bra om jeg hadde fått jobb! nyttig erfaring
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
|
![]()
Hva ligger timelønnen på sånn virka i den bransjen, fra kr _______ til kr pr time og så kommer vel tillegg på 40% etter kl 17 og 100 % etter kl 22:00 og mye tillegg for helgarbeide osv.
Noen kan vel antyde -det er vel ingen som vil legge sine tall her. Ser fra min bransje - vakthold osv -dårlig betalt -kunder vil ikke betale noe mere. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vaktbransjen er underbetalt i forhold til visse arbeidstider. Bedre å være en stuer på søndag, enn vekter på søndager iallefall. Men hørte jo aldri noe fra SA etterhvert jeg da
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Stå på - her er det visst tiden og veien ![]() http://www.roros-flyservice.no/OSL/ Hvorfor ikke ett heilnorskt alternativ på handlingmarkedet? Ønsker denne gjengen all mulig lykke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Proffice søker også etter folk. Tror ikke de er helt oppdatert.... http://www.proffice.no/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er jo en bransje som ikke har fulgt med i lønnsveksten dette her, så jeg tviler på at Røros ikke kommer til å kline til når det gjelder lønninger. Kassadama på supern har bedre betalt en en stuer på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tja, hvis kassadama på supern tjener 24000 eller mer pr.mnd. Har en kjenning som har 1,5 år erfaring som ansatt i Røros og hun har 25000 pr mnd inkl skifttillegg. Er det samme som jeg hadde i BU med 7 årsansiennitet i 2001, overtid kommer i tillegg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Fast lønn 100,00 Årslønn: 233.724 19.477,00 Skifttillegg 20% av 100% lønn 4.013,93 På insjekk så kan trekke fra en tusenlapp eller to vil jeg anta Hilsen, Laurenz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Traveler
|
![]() Quote:
Jobber du helg er tillegg år time kr. 40.- Noen som har Vekterkurs - så har jeg ledige vekter/vakt stillinger fast kveld man - fredag og natt -1 uke på - en uke av. Jan Støkkebo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er jo arbeidstakers marked, så egentlig kan man jo kreve litt ekstra hvis arbeidsgiver finner det for godt å finne deg særs interessant. Men det er nok ikke bare lønn som er viktigst i samfunnetnå til dags, pensjonsordninger og gode betingelser gjelder også, Staten er bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Røros Flyservice/OSL kutter | LN-MOW | Flyforum | 1 | 14-02-2013 01:04 |
Røros flyservice OSL må punge ut 175000 i overtidsbetaling | Glenn | Flyforum | 7 | 26-01-2012 16:00 |
Norport søker folk til SVG og HAU | Vede | Småprat | 0 | 01-02-2011 00:51 |
Røros Flyservice | Bluejuice | Flyforum | 15 | 12-01-2010 22:15 |