![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det søndag igjen, og far og datter ser på hver sin skjerm i sofaen - laptop for far (litt småjobbing og kosesurfing) og BarneTV for Prinsessen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Dette blir en kjempedag for meg - skal ut å fly et par timer med MadMan over østlandet -besøke minst ENTO ( Sandefjord lufthavn ) på turen.Så for vi se hva MadMan har lagt i sin flightplan.
Fortsatt god fridag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Det flotte høstværet fortsetter. Riktignok med en og annen tåkebanke som driver forbi, men det kan bli cabriolettur i dag, også!
Kanskje det blir tid til litt hagearbeid i det fine været. Fikk gjort unna det grøvste igår. Gjenstår litt lek med en høytrykkspyler. Ha en fin slutt på helgen, alle sammen! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Bangkok. Fløy ned hit fra UBP i dag med FD3321. Fin tur. og vi landa et kvarter før rutetid. Nå slapper jeg av på flyplasshotellet her før jeg flyr hjem med Thai og Lufthansa i morgen.
Sist natt bodde jeg forresten på dette hotellet . Minneverdig. Jeg skal så definitivt tilbake dit og da tar jeg med meg dama! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Velkommen etter - jeg kom hjem fra Chiang Mai og Bangkok i dag.
Var litt skeptisk etter en heller likegyldig tur med lite inspirert crew på tur nedover i september, men fikk heldigvis god service i natt. Sete 3D på SK972 i natt var utmerket, god matservering, det lille ekstra smilet og blikket for ting, rikelig påfyll av mat (brød) og drikke til måltidene sto i skarp kontrast til reisen nedover. Takket kabinbesetningen for god service ved ankomst CPH i dag, har også sendt tilbakemelding til SAS om å formidle ros til purser/crew for god service på denne flyvningen.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag...
Startet dagen med soloppgang over Verdens Ende og en lengre tur til fots...før Alfa`n tok oss trygt hjem til hovedstaden og fortsatt fantastisk høstvær. Nå venter middag borte...med mye italiensk i glassene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og god kveld fra Singapore. Dagen er brukt til møter, samt noen drinker i hotell-loungen etterpå og en middag på Orchard road i kveld. I morgen kveld bærer det hjemover med KL838.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Søndag folkens!!
Personalmøte øhh fest i går gjør sitt til at jeg holder sofan i dag! Er vist noe fotball som kan holde meg med selskap mens formen stiger opp til normale høyder... Egil
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-05-2008 12:14 |