![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! På tide å komme seg på jobb - og en dag med maaange møter. I ettermiddag blir det som vanlig trening. Ha en bedre start på dagen, uken og måneden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Ikke et eneste møte på kalenderen i dag. I dag er det fakturering som er tingen!
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God oktober fra Tromsø
Nok en uke med jobb, i ettermiddag er det begynnende malearbeid inne. Ha en flott mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Morgenen i Bergen er mørk, men mild og uten regn. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Er litt stiv og støl i rygg og nakke etter helgens strabaser...
Gleder meg til denne dagen er over faktisk, og håper på en stille og rolig dag på jobb! ![]()
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Ble overrasket at det var 10,5 grader i luften, men det det er helt overskyet og grått etter et par dager med mye vann på plen.
Dagen går til prosjektmøter, gjennomgåelse av forige uke aktiviteter for å finne ut hvordan den var iht budsjett osv, Ha en glad dag folken. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Strålende morgen fra KRS. I dag er det bare å gyve løs på månedsregnskapene for september! Så da skal nok denne dagen gå fort! I kveld er det foreningsstyremøte, så plutselig er det nok tirsdag, og da går det jo mot helg allerede!
Fatt mot! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og våt idag også. Blir skolearbeid og forelesninger i hele dag før jeg skal på en bedriftspresentasjon i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En tur i Oslo for å ta den treårlige sjekken hos flymedisinsk. Det blir vel turer til både Automobilia og Hobbyland på Strømmen før vi drar til Køben i slutten av uka. Med tog.
K |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. I dag blir det å ta igjen det som har hopet seg opp mens jeg var en liten tur på tur i forrige uke. Masse små og store ting å ta tak i her. Været: Grått med litt regn. Men vi er like blide :-p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra 15. etasje i Manchester (formelt sett befinner jeg meg egentlig i Salford)! Fra balkongen har jeg utsikt til Strangeways-fengslet, som noen av dere kanskje kjenner fra The Smiths albumet "Strangeways, Here we come". Ha en riktig god dag. Billetter til The Cure i Oslo den 11. februar er nå kjøpt inn, så da må jeg vel børste støv av noen LP'er rundt nyttår for å få opp stemningen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Skydekket er i ferd med å brekke opp, solen titter frem. Det blir bytur idag. Ultralydundersøkelse av indre organer. Kanskje det blir friskmelding når resultatene foreligger en gang i neste uke. Har vært sykmeldt i nesten 2 måneder nå. To deilige måneder.
Ha en fin dag!
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Fin morgen her over i sørvest. Travel start på dagen her i prosjektet. Nok en ny ukestart på jobb.Det gjør godt å kjennes uthvilt etter helgen når uken ligger ann til å bli travle. Imorgen er det tid for nytt hopp over fjellet med SK4002. Ha en en fin dag og god uke alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God dag fra Lilletorget. Blåmandag går med til å unngå kolleger av det motsatte kjønn man har pleiet omgang med sent fredag kveld under og etter fredagspilsen.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen ja ... Ponduskalenderen er snudd og det er klart for en ny maaned. Kun 14 grader her i Alpharetta maa morgenkvisten - nesten Oslo-temperatur!
Moetekalenderen er full for dagen .. grump .. hvordan skal man faa tid til aa jobbe paa denne maaten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag ettermiddag. Etter å ha feiret den lille Prinsessen tre dager til ende, er det tilbake til hverdagen for store og små - selv om englebarnet selvsagt stilte i rosa prinsessekjole med tyllskjørt og tiara i barnehagen i dag. I kveld skal det oppdateres på Scanair.no - kanskje det kommer flere bilder fra Paris Air Show
I dag har konkurransen "Jorda Rundt" startet på Kanal 24, der premiene er sponset av GO Les mer her |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sponsored by GO? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sponsored by farmor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahh, ny uke nye muligheter!
Skal på jobb ved MJF for første gang på over 2 uker så dette blir gøy!! Lettskyet i Mosjøen i dag, så jeg skal starte med en aldri så liten bytur, kaffé med noen venner og resten av kvelden holde orden på åassasjerer og fly ![]() Egil
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 26-03-2018 15:41 |
Glad mandag! | EB | Flyforum | 20 | 30-01-2018 23:07 |
Glad mandag | EB | Flyforum | 10 | 29-05-2017 13:33 |
Glad mandag | EB | Flyforum | 8 | 21-11-2016 11:07 |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 26 | 18-04-2016 17:23 |