![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som kan anbefale et sentralt airport hotell med KORT gangavstand fra terminalene på CDG ?
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Terminal 1 eller 2 ? Sheraton ligger rett over TGV stasjonen i Terminal 2, dvs innendoers rullefortau gang avstand fra alle Bokstav terminalene som begynner med 2. Det koster skjorta og litt mere, men er veldig behagelig.
Terminal 1 har vel ingen i gang avstand, men diverse med en Shuttlebuss.....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() Ikke akkurat gangavstand, men Courtyard Paris Charles de Gaulle Airport Hotel som ligger 2 km fra flyplassen var jeg meget fornøyd med da jeg tilbrakte en natt der i forrige uke. De har gratis shuttlebuss til flyplassen som går hvert 25. minutt. http://www.marriott.com/hotels/trave...aulle-airport/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sheraton er det eneste hotellet med gangavstand. Prisen er deretter. Radisson SAS hotellet er meget bra og ofte godt priset. 5-10 min unna T1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
For ikke og glemme Hilton CDG selvfølgelig med fri shuttle, fitness og pool til lavere pris enn Sheraton. Som HH Gull har jeg ALLTID blitt oppgradert til Executive Floor med tilgang til en lounge som har "nesten" like god oversikt som tårnet og i tillegg til fri shampis, kan man jo si at man er i den syvende himmel
![]() Dette kan anbefales! Det har faktisk blitt en del filmruller av flytrafikk tatt fra denne loungen. Jeg har faktisk booket neste CDG opphold på hotellet til €129 :wink
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hilton CDG er fantastisk, har bodd der på ID for 80 euro på en junior suite! Det var et stykke med buss til terminalene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Billigere enn Sheraton fordi det er et stykke med buss.. Akkurat som at Hilton på ORD er dyrere enn alle andre hoteller fordi man kan spasere til terminalene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilket hotell skal man bo på i Paris. | Fred | Reiseforum | 2 | 18-03-2012 17:42 |
Hotell i paris | T.A.K | Reiseforum | 16 | 09-04-2011 18:54 |
Hotell i Paris | LN-TIB | Reiseforum | 1 | 15-05-2009 21:33 |
Hotell i Paris, hva kan dere anbefalle? | HansJ | Reiseforum | 3 | 10-05-2009 14:47 |
Hotell ved Seattle Airport? | Farmer | Flyforum | 3 | 15-12-2005 05:55 |