![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ojsan! SAS-fly! Skrekk og gru!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Jeg trodde disse idiotene hadde gitt seg, men der tok jeg feil... ![]() Det er rett og slett uforsvarlig å trykke slikt vås... ![]() ...da vet dere hvor jeg står i denne debatten... ![]() Dag
![]() |
#4 | |
N/A
|
![]() Quote:
Kort oppsummert: "Vi erkjenner ikke skyld, men her har dere masse penger, så snakker vi ikke mer om dette igjen.. ..noengang.." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Vet du mer enn det som her kommer for dagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann OJB!
Nå går det ikke fram av denne informasjonen om hva dette erstatningskravet var ment å dekke... og det er ikke urimlig at dette var ment til å dekke modifiseringskostnader. Det også ikke uvanlig, som sikkert mange jurister her kan bekrefte, at man kommer til et forlik utenfor en rettsak, uten at man erkjenner skyld, for å unngå å kaste bort tid og penger på laaaange rettsaker der kun juristene tjener i lengden. Jeg er også klar over noen av de problemene de har hatt, og da vil jeg understreke "har hatt", med BAe 146 Textron Lycoming (nå eid av Honeywell) motorene, men denne heksejakten på såkalt "GIFTGASS" er fullstendig tøv og dette har vi snakket om her på forumet før... ![]() Dag
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Selv i Norge har vi eksempler på rettsaker/tvister hvor advokatregningene har havnet på flere hundre millioner kroner. F.eks er rettskostnadene til Smedvig og Esso i forbindelse Balder saken anslått til 500 millioner kroner |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian kjøpte omstridte klimakvoter | sail4fun | Småprat | 6 | 03-06-2013 22:43 |
Kjøpte flydeler på internett og styrtet | Concorde | General Aviation og sjøfly | 8 | 29-12-2007 20:56 |
Før Kjosern kjøpte 737 | putzmeister | Flyforum | 13 | 06-03-2007 15:58 |
- Torp-eiere «kjøpte» Widerøe | GF1 | Flyforum | 3 | 14-11-2005 19:03 |